|*Mamma til A*| Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 Hei hei Jeg er gravid med andremann og så går jeg kun til lege hver måned. Men det jeg lurer på er om jeg skal gå til jordmor i tillegg til legen.(?) Er det fler som går kun til lege og velger bort jordmor denne andre gangen? Er så vanskelig å bestemme seg! Lurer på om jeg får noe nytte av det, siden jeg skal ha nr 2.. Jeg har jo vært i gjennom det som jordmødrene tar opp og snakker om en gang før Min sønn blir 5år i Mai, så det er jo en stund siden og det er vel en del nytt ift. papirer som skal inn og slik. Legen min hjelper meg ikke med "hvilke papirer skal jeg fylle ut"! Og div slike ting! Hjeeelp! hehe :-) På forhånd takk for svar
Lillegullskatt Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 Hei Jeg er også andregangs, og det er 6 år siden sist med meg Jeg går kun til jordmor, da jeg synes hun har god tid og er veldig erfaren og lett å spørre dersom jeg lurer på noe.. Er også kortere ventetid på venterommet til jordmor enn hos min fastlege
anonym91 Skrevet 30. april 2012 #3 Skrevet 30. april 2012 venter nr 2 nå har ei jente på 4 år fra før. tenkte når eg blei gravid at eg ikkje trengte JM denne gangen. men legen min har det veldig travelt så greit og gå til JM og få svar om det skulle vere noe. får og en del info eg hadde glemt ut eller ikkje viste eg lurte på av JM. selv om eg har hvert gjennom det føler eg at det meste er glemt, og svangerskapet en ikkje likt som sist heller så det er greit og gå ann hver gang selv om det ikkje er et must di tar jo ikkje opp alt med nr 2 heller, fekk utdelt litt blader og bøker som passa bedre til nr 2:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå