Gå til innhold

Klær fra nelly.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte noen klær fra nelly på fredag, som jeg håper vil komme før torsdag, men jeg har enda ikke mottatt noen mail med leveringsinformasjon. Jeg har kun mottatt ordrebekreftelse, men på "min side" på hjemmesiden til nelly står det under status på varene at de er fakturert. Betyr det at de er sendt fra lager? Noen som har peiling? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte noen klær fra nelly på fredag, som jeg håper vil komme før torsdag, men jeg har enda ikke mottatt noen mail med leveringsinformasjon. Jeg har kun mottatt ordrebekreftelse, men på "min side" på hjemmesiden til nelly står det under status på varene at de er fakturert. Betyr det at de er sendt fra lager? Noen som har peiling? :-)

Pleier å få en bekreftelse på mail når varen er sendt, ofte med sporingsnr så du kan følge pakken din.

Skrevet

Jeg har aldri bestilt fra nelly, men får alltid mail med sendings/sporings nr. når varene sendes fra lageret.

Skrevet

Har bestilt mye fra nelly, får alltid en mail når varen er sendt! Når jeg bestiller før helg tar det alltid litt ekstra tid enn om jeg bestiller midt i uken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...