Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 serriøst...er 18 uker på vei..tisser en skvett i buksa hver gang jeg hoster,nyser,hopper,ler.....what 2 do!?
kaklemor Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 Da må du trene underlivet He he! Er mye som presser på og mye som skjer. Ta bekkenbunnstrening, knipeøvelser og kryss beina hver gang
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #3 Skrevet 30. april 2012 Gå ofte på do, pass på å ikke ha så full blære, og gjør masse knipeøvelser hver dag, mange ganger om dagen, så ordner det seg
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #5 Skrevet 30. april 2012 Føler med deg. Hadde det sånn i vinter jeg også. Sleit en del med forkjølelse som vedvarte og bekkenbunnen klarte ikke å holde med utallige lange hosteanfall, det var grusomt irriterende. Men nå mot slutten har det blitt mye bedre, husker ikke helt når, men tror det bedret seg før uke 3 for min del. Håper du er like heldig.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #6 Skrevet 30. april 2012 Før uke 30 mener du sikkert? :-) takk for det ^^
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #7 Skrevet 30. april 2012 Før uke 30 mener du sikkert? :-) takk for det ^^ Beklager, mente uke 30 , ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå