Gå til innhold

Ut med et barn, mens det andre sover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to unger, en på 1,5 år og ei på 3 mnd.. Hun på 3 mnd ligger i stua og sover, mens storebror vil ut en tur. Lurer på om det er greit å gå ut med han mens hun ligger inne og sover? Vogna står i bilen, så den er med mannen nå, og jenta liker ikke å sove i bæreselen eller bæresjalet.

Tenkte å tam ed meg han ut terassedøren og leke på plenen rett ved stua, da vil jeg jo kunne høre om jenta våkner opp, og jeg kan stikke inn inni mellom og se til henne. Tror da det skulle gå bra, men bor veldig tett med nabo her, og jeg er nok så ung tobarnsmor (19 år) og konstant engsterlig for at de skal synes jeg gjør noe galt osv.. Har dårlig selvfølelse og har sosial angst som trenger seg på i slike dilemaer.

Vil dette gå bra? Eller ville de fleste av dere ment jeg er dårlig mor som lar ene ungen være igjen inne?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Så lenge du hører minste så er det da ikke noe problem? Jeg har mang en gang latt ungene sove ute mens jeg var inne, og omvendt.

Skrevet

Hvis du bare skal i hagen så kan du vel bare ta med deg babycallen? Hvis det er lenger unna så ville jeg ikke gjort det.

Skrevet

Siden det er bare rett utenfor så er det ikke noe problem. Ikke bry deg om hva naboene mener :)

Skrevet

Blir rett utenfor stuedøra/vinduet, og døra står i såfall oppe. Merker jeg blir små kvalm ved tanken på det hele, men får vel bare prøve å komme meg over det og ta med sønnen utenfor, jeg kan jo fint sitte i døråpningen, sandkassa er rett under stueviduet (der jenta sover i vogga si)

Skulle ønske vi hadde husket på vogna, så jeg bare kunne flytte jenta over i den..

Men da tar jeg turen ut med gutten jeg, han har godt av å komme seg ut i finværet.

Skrevet

Det går helt fint så lenge du kan høre henne :)

Skrevet

sjønner godt du tenker på hva andre tenker.. har nr 2 på vei og er 20 år :P

men og gå ut så nerme huset hadde eg gjort :)

mulig eg ikkje hadde gjort det med nr 1 men litt mer avslappa når nr 2 kommer :)

om du kan hørre når babyen vokner er det like greit som om du sitter i nabo rommet og hører etter :)

ser ingen problem i det :)

Skrevet

Det har jeg gjort mange ganger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...