Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 Ferdinand eller Oliver synes jeg
Von Hertelhofen Skrevet 30. april 2012 #7 Skrevet 30. april 2012 Sebastian! det gir meg gode minner om kamilla og tyven:-)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #8 Skrevet 30. april 2012 Absolutt Sebastian! Ferdinand er grusomt og passer på en ku..
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #10 Skrevet 30. april 2012 IKKE fler Oliver, vær så snill!! Vi har nok Oliver`s her nå..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå