Gå til innhold

Løpemusikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal begynne å trene igjen, og trenger løpemusikk. Ikke noe dance/club-aktig, og helst pop-ish :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg løper til god gammeldags råkkanråll eller til ditto gammeldags jazz, og en del popaktig - kan ikke fordra dance-sjangeren og den monotone melankolien i det. Men prøv Queen, for eksempel - Another one bites the dust får meg alltid i gang! Mye av filmmusikken til Moulin Rouge gjør jobben godt, og så bruker jeg også I've had the time of my life fra Dirty Dancing og ser for meg sluttscenen der mens jeg løper - plutselig har jeg kommet mye lenger enn jeg la merke til ;) Robbie Williams versjon av Mack the knife (fra Swing when you're winning-albumet) og mye av Louis Armstrong gjør meg også gira! Og Kiss er topp for intervall ;)

Mye av min musikk er valgt ikke nødvendigvis fordi den har så oppumpede rytmer, men fordi den gjør meg glad av å høre på, og dermed får jeg mer energi og presser meg mer ;) Så velg musikk som gir deg en godfølelse, min erfaring er at det er mye viktigere enn om rytmen i den stemmer helt med din løperytme!

Skrevet

Takk for fine tips :) Jeg vil også heller ha musikk som gjør meg glad enn som er i takt med løpingen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...