frøya19 Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 da er skatten ute, og jeg påvei hjem. Skjedde lite på tross av lange og vonde rier og ba etter femten timer om epidural. Hadde egentlig lyst å unngå det da jeg synes det virket skummelt men er glad for valget på tross av at den virket ensidig. Pressriene var allikevel vonde og heftige. Og hvis noen har råd for direkte grusomme hemoroider som jeg presset på meg blir jeg glad. Alt i alt er selvsagt alt verdt det lille mirakelet! Lykke til videre, alle! :-)B-)
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 Gratulerer!! Grugleder meg til den derre post-fødselsboblen, men gleder meg enormt til å hilse på tulla ) ( har tre gutter fra før) Kos dere masse med den deilige sommertiden i møte
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 30. april 2012 #3 Skrevet 30. april 2012 Gratulerer så masse, god bedring og nyyyyt tiden
Linerlen og pipipen Skrevet 30. april 2012 #4 Skrevet 30. april 2012 Gratulerer så masse! Ang. hemoroider så gå på apoteket og få tak i en salve som heter noe slikt som Xyloproct(tror jeg det var) Den tok knekken på det etter ca 1 uke for min del
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 30. april 2012 #7 Skrevet 30. april 2012 Gratulerer så masse! kos dere med beibi har enda 6 uker igjen jeg, så har masse tålmodighet enda
*Sammy* Skrevet 1. mai 2012 #9 Skrevet 1. mai 2012 Gratulerer så mye Jeg fikk meg en resept på scheriproct kombinasjonspakning med stikkpiller og salve for mine hemorider, og nå er de ikke vonde lenger ( 10 dagers kur)
frøya19 Skrevet 1. mai 2012 Forfatter #10 Skrevet 1. mai 2012 Takk! Jeg hører om det er mulig å få med seg en resept herfra. De innvendige monsterhemmoene er gjør virkelig toalettbesøk til et mission impossible B-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå