Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da er skatten ute, og jeg påvei hjem. Skjedde lite på tross av lange og vonde rier og ba etter femten timer om epidural. Hadde egentlig lyst å unngå det da jeg synes det virket skummelt men er glad for valget på tross av at den virket ensidig. Pressriene var allikevel vonde og heftige.

Og hvis noen har råd for direkte grusomme hemoroider som jeg presset på meg blir jeg glad. Alt i alt er selvsagt alt verdt det lille mirakelet! Lykke til videre, alle! :-)B-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!! Grugleder meg til den derre post-fødselsboblen, men gleder meg enormt til å hilse på tulla :)) ( har tre gutter fra før)

Kos dere masse med den deilige sommertiden i møte :)

Skrevet

Gratulerer så masse, god bedring og nyyyyt tiden :)

Skrevet

Gratulerer så masse! Ang. hemoroider så gå på apoteket og få tak i en salve som heter noe slikt som Xyloproct(tror jeg det var) Den tok knekken på det etter ca 1 uke for min del :)

Skrevet

Gratulerer så masse! kos dere med beibi

har enda 6 uker igjen jeg, så har masse tålmodighet enda

Skrevet

Grattis :)

Skrevet

Gratulerer så mye :) Jeg fikk meg en resept på scheriproct kombinasjonspakning med stikkpiller og salve for mine hemorider, og nå er de ikke vonde lenger :) ( 10 dagers kur)

Skrevet

Takk! Jeg hører om det er mulig å få med seg en resept herfra. De innvendige monsterhemmoene er gjør virkelig toalettbesøk til et mission impossible B-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...