Gå til innhold

Matlei... Flere?


Fru_S

Anbefalte innlegg

Jeg er 31+4, og begynner å bli ofte sulten. Vanlige måltider som frokst, lunsj, fruktmåltid, middag og kveldsmat er ofte ikke nok. MEN, det er jo ingenting som frister. Kun søtsaker som is og sjokolade.. Hvordan i all verden skal dette gå?

 

Flere som sliter med det samme, og som vet om dette er vanlig ved tredje trimester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjenner til det der ja :) noe med dette svangerskapet iforhold til forrige. var super sunn og flittig med trening med min første,men nå med nr 2 har det sklidd helt ut. spiser vanlig sunt,men frister lite så derfor spiser jeg sikkert mindre og blir sulten med en gang. Men søtsaker og snop går lett ned,og litt for ofte :/ men om det er vanlig vet jeg ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sliter litt med det samme. Men det er vel kanskje fordi jeg begynte medlitt "lavkarbo" igjen for å ikke gå opp så mye i vekt. Passer selvsagt på å få i meg min 100gram, via frukt, melk etc. som jeg må for utviklingen av den lille,ellers er jeg litt streng med meg selv, ingen sukker, pasta, potet og ris. Går ikke på noen høg fett kur, så det er sagt, før noen kommer med pekefingeren.

 

Siden jeg ikke er noen kokk da, så er jeg heller ikke så oppfinnsom på kjøkkenet, så det går liksom i det samme greiene. Men da ser jeg på bilder fra et halvt år etter forge svangerskap og tenker at dit skal jeg ikke igjen.. ;) Herregud så stor jeg var!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...