Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 Vi bor i en part av en tomannsbolig, men det er bygget slik at vi ikke ser mye til naboene våres. De må gå forbi vår del for å komme til sin del, men de går jo aldri ute, de kjører kun, og dermed ser vi de kanskje 1 gang i måneden toppen. I tillegg er det sånn at vi har soverom mot hverandre. Dette innebærer at vi hører naboene ganske godt når de har sex. Når for et par måneder siden oppdaget vi plutselig at damen var høygravid. De har vært sammen i ca 1,5 år. Jeg så henne en gang i påsken med mage. Så var bilen borte noen dager, og deretter var de hjemme igjen med en baby. Så til poenget med innlegget. Naboene våres har veldig mye sex. Hver dag i svangerskapet er vel ikke så unormalt siden de sikkert er ganske nyforelsket enda. Men allerede 5 dager etter de kom hjem igjen hørte vi den sedvanlige dunkingen av sengen. Og siden minst en gang for dagen siden. Og det er ganske heavy og langvarig dunking det er snakk om. Kjenner jeg faktisk blir en tanke bekymret for damen jeg. Mannen er litt sånn bole-fyr som vi med tidligere damer har hørt at han kan være veldig nedrakkende og kjeftete ovenfor, men jeg tror ikke han mishandler damene sine heller. Jeg bare synes det virker lit voldsomt for en helt nybakt mamma å stille opp på 30-40 min hardkjør sex minst en gang for dagen fra bare 5 dager etter fødselen av. Men det er kanskje noen som har lite plager etter en fødsel og synes det er ok?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 Sikker på at det er sex da? Kan hende han trener.. (evt tørrtrener på sex med seg selv)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #4 Skrevet 30. april 2012 Sikker på at det er sex da? Kan hende han trener.. (evt tørrtrener på sex med seg selv) Ganske sikker. Det er normalt i 23-tiden på kvelden og innebærer en del stønning og lyder. Mest fra ham, men hører henne også innimellom. Og så er det sånn rytmisk dunkelyd som øker og avtar litt i takten. Litt vanskelig å ta feil av det liksom HI
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. april 2012 #5 Skrevet 30. april 2012 Hehe er du litt misunnelig Neida men det er vel opp til hver enkelt hvor masse sex en vil ha etter fødsel. Du hadde vel ikke hørt "god"lyder fra henne om hun blir presset eller noe. Vi hadde sex både kveld og morgen 3 uker etter fødsel med lillebror. Det var ikke vondt og dermed tok vi opp sexlivet som vanlig etter det. Jeg forstår at 5 dager er mindre, men har man ikke vondt så har man ikke vondt Bra for henne
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #6 Skrevet 30. april 2012 Deilig for de da!!! Hadde ikke giddet å bruke energi på noen som er så glad i hverandre og har aktivt sexliv. Hadde han slått henne...ja, da kunne du vært bekymret. hmm, glad jeg bor i enebolig. Er ikke helt komfortabel med å være vitne til andres sexliv.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #7 Skrevet 30. april 2012 Hehe, nei, jeg er ikke misunnelig. Vi har ganske mye sex selv Vi startet også opp igjen sexlivet tidlig, etter en 3-4 uker, men jeg synes 5 dager var så lite og at så lenge hver dag virket litt voldsomt for en som nettopp har født. Jeg har ikke hørt "godlyder" fra henne etter de fikk babyen, men det trenger jo ikke å bety noe så klart. Men dere har rett, jeg burde sikkert ikke tenke mer på det. Ble bare litt bekymret på hennes vegne. Selv om jeg også er glad i sex, så hadde det i hvertfall vært uaktuelt for meg med så mye den første tiden etter fødselen. HI
Gjest Miryks Skrevet 30. april 2012 #8 Skrevet 30. april 2012 Er vel ikke alle som lager lyder under sex. Vi begynte også ei knapp uke etter fødsel med første, og dagen etter med andre Funka for oss, og det var godt for meg
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #9 Skrevet 30. april 2012 Jeg hadde også vært bekymret for henne, selv om han ikke voldtar henne så kan det jo være han presser henne. Men så lenge du ikke hører at han bruker fysisk makt mot henne eller at hun skriker så er det jo ikke noe du kan gjøre noe med, så du bør kanskje ikke tenke så mye på det. Men kanskje være litt var for andre signaler i fremtiden? Kan jo godt være hun er helt med også, det er det jo ingen som vet. I såfall er det jo bare bra for dem da!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #10 Skrevet 30. april 2012 Lurer egentlig litt på hva du tenker du kan gjøre med dette, enten det er bra eller dårlig for damen? Siden du ikke kjenner dem, kan du vel neppe spør henne om hun blir presset heller? Tror du rett og slett må tenke at dette hører til privatlivets fred og heller putte inn litt sov-i-ro når bankinga blir for intens
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #11 Skrevet 30. april 2012 Kan være at han bruker ei oppblåsbar dokke Eller at hun er redd for at han skal bli utro hvis hun ikke vil ha sex, og derfor går hun med på ting hun egentlig ikke skulle gått med på. Men da er det jo valg av mann som er problemet, du kan ikke akkurat råde henne til å gå fra kjæresten sin.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #12 Skrevet 30. april 2012 Du er bekymret fordi naboene har mye sex rett etter fødsel??? Bryr du deg eller bryr du deg om? Seriøst. Du høres ut som en skikkelig nysgjerrigper. Hva var egentlig tanken bak dette innlegget? Å banke pÅ døra og høre med naboen om hvordan underlivet hennes ser ut og om hun sÅnn egentlig har lyst pÅ sex???
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #13 Skrevet 30. april 2012 Jøss, det var da voldsomt til reaksjoner hos noen da. Tanken bak innlegget var egentlig å høre om det er noen damer her inne som har vært i stand til å ha et sånn type sexliv like etter en fødsel. Jeg spurte fordi jeg faktisk er litt bekymret for henne, men jeg vet egentlig ikke helt hva jeg kan gjøre med det heller dersom hun blir presset. Så håpet var vel kanskje at noen kunne berolige meg med at joda, dette er slett ikke unormalt, så slipper jeg å ligge der om kvelden og lure på om alt står bra til med damen på andre siden av veggen. Men om det overhode ikke er normalt å holde på sånn, så vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre uansett, det er sant det. Selv om jeg ikke kjenner mennesket, så hindrer det meg ikke i å kunne bli bekymret for henne. Hun virker som en søt og snill dame, og jeg ønsker henne ikke noe vondt. Er det ikke normalt å bry seg litt om naboene sine da? HI
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #14 Skrevet 30. april 2012 Her hadde vi sex første gang 6 dager etter fødsel med første, ingen smerter og blødningene var over etter 4 dager bare (kom igjen en mindre blødning 11 dager etter fødselen da) Begge var mer "på'n" når det kom til sex etterfødselen,aldri hatt så godt sexliv som rett etter fødslen, vi kunne finne på å ha oss både morgen og kveld de første 4 mnd etter fødsel :-p Med unge nr 2 hadde jeg blødninger i 5 uker, og vi holdt på å gå på veggene av kåthet ps.: Jeg lagde en god del lyd før, men når man har en baby som sover fredfullt i senga si på samme rom, så prøver jeg som mamma å være stille, så jeg ikke vekker ungen, men samboeren er ikke like flink til det gitt, han sier han prøver, men klarer ikke styre seg helt Nei, tror nok du får putte inn sov-i-ro når det blir for mye for deg, og la de ha det som de selv vil
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #15 Skrevet 30. april 2012 Er vel ikke alle som lager lyder under sex. Vi begynte også ei knapp uke etter fødsel med første, og dagen etter med andre Funka for oss, og det var godt for meg Dagen etter?? Er mannen din uvanlig glad i å kjøre brannbil?? Man blør da sinnsykt mye de første dagene.. hvertfall dagen etter...
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #16 Skrevet 30. april 2012 Her hadde vi sex første gang 6 dager etter fødsel med første, ingen smerter og blødningene var over etter 4 dager bare (kom igjen en mindre blødning 11 dager etter fødselen da) Begge var mer "på'n" når det kom til sex etterfødselen,aldri hatt så godt sexliv som rett etter fødslen, vi kunne finne på å ha oss både morgen og kveld de første 4 mnd etter fødsel :-p Med unge nr 2 hadde jeg blødninger i 5 uker, og vi holdt på å gå på veggene av kåthet ps.: Jeg lagde en god del lyd før, men når man har en baby som sover fredfullt i senga si på samme rom, så prøver jeg som mamma å være stille, så jeg ikke vekker ungen, men samboeren er ikke like flink til det gitt, han sier han prøver, men klarer ikke styre seg helt Nei, tror nok du får putte inn sov-i-ro når det blir for mye for deg, og la de ha det som de selv vil Takk for beroligende svar! Nå vet jeg at det finnes noen dette er normalt for, så da skal jeg ikke bekymre meg mer HI
Rivjernet Skrevet 30. april 2012 #17 Skrevet 30. april 2012 Sikker på at det er sex da? Kan hende han trener.. (evt tørrtrener på sex med seg selv) Ganske sikker. Det er normalt i 23-tiden på kvelden og innebærer en del stønning og lyder. Mest fra ham, men hører henne også innimellom. Og så er det sånn rytmisk dunkelyd som øker og avtar litt i takten. Litt vanskelig å ta feil av det liksom HI Heldiggris! )
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #18 Skrevet 30. april 2012 Hehe, vi begynte på`an igjen fire dager etter fødsel. Vi hadde bare vært sammen i litt over ett år når barnet vårt kom til verden. MEN, jeg tok keisersnitt da, aner ikke hvordan det hadde vært om jeg hadde født vaginalt.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #19 Skrevet 30. april 2012 Hehe, vi begynte på`an igjen fire dager etter fødsel. Vi hadde bare vært sammen i litt over ett år når barnet vårt kom til verden. MEN, jeg tok keisersnitt da, aner ikke hvordan det hadde vært om jeg hadde født vaginalt. å grøss og gru! Så kort tid etter keisersnitt?! Her klarte jeg så vidt gå oppreist 4 dager etter mitt KS! Forstår at alt er anderledes fra persjon til persjon ja.. omg..
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #20 Skrevet 30. april 2012 Jeg reagerer mer på at de så godt som aldri er utendørs. Ut fra det HI forklarer høres det omtrent ut som om de er muret inne i leiligheten, og kun viser seg i dagslys en gang i mnd... Høres i hvert fall ikke greit ut for en liten baby! Sex må man vel få lov til å ha når man vil, men høres ikke greit ut å måtte bo så tett med folk at man blir påtvunget hverandres sexliv...
Gjest Miryks Skrevet 30. april 2012 #21 Skrevet 30. april 2012 Er vel ikke alle som lager lyder under sex. Vi begynte også ei knapp uke etter fødsel med første, og dagen etter med andre Funka for oss, og det var godt for meg Dagen etter?? Er mannen din uvanlig glad i å kjøre brannbil?? Man blør da sinnsykt mye de første dagene.. hvertfall dagen etter... Jeg blødde faktisk ikke så mye. Var verst de første 12-14 timene, så var det ikke mer enn mens-mengde ei ukes tid før det slutta helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå