Gå til innhold

Hva syntes dere om navnet.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syntes dere om navnet Oskar/Oscar? :)

 

Etter mange måneder hvor vi har slitt med å finne navn til gutten står dåp for døren og vi har landet på Oskar/Oscar... Hvilken skrivemåte syntes dere er finest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skikkelig fint! dessverre het gamle hunden vår det, så ødelagt for min del :P syntes begge skrivemåtene er fine! klarer ikke bestemme meg:P

Skrevet

Kjempefint navn. :) Helt klart Oskar.

Skrevet

Syns det er et veldig fint navn. Hadde vurdert det selv til mitt barn om ikke xantall andre i slekta heter det, siden dette er et sleksnavn hos oss. :P

 

 

Syns begge stavemåtene er fine, men syns kanskje Oscar med c er finest. :)

Skrevet

Liker best Oscar med C :-)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Liker det navnet godt :) Oskar er fineste stavemåten synes jeg ;)

Skrevet

Nydelig! Med k er det mest norsk, og han vil slippe å alltid påpeke at det skrives med c. Men da blir det motsatt i utlandet der alle automatisk antar at det er med c. Egentlig er det vel ikke så nøye. Velg det dere synes er best. :)

Skrevet

Oscar. Fint navn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...