Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 Hva syntes dere om navnet Oskar/Oscar? Etter mange måneder hvor vi har slitt med å finne navn til gutten står dåp for døren og vi har landet på Oskar/Oscar... Hvilken skrivemåte syntes dere er finest?
spissmus89 Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 skikkelig fint! dessverre het gamle hunden vår det, så ødelagt for min del syntes begge skrivemåtene er fine! klarer ikke bestemme meg:P
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #4 Skrevet 30. april 2012 Syns det er et veldig fint navn. Hadde vurdert det selv til mitt barn om ikke xantall andre i slekta heter det, siden dette er et sleksnavn hos oss. Syns begge stavemåtene er fine, men syns kanskje Oscar med c er finest.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 30. april 2012 #7 Skrevet 30. april 2012 Liker det navnet godt Oskar er fineste stavemåten synes jeg
Musemorbr / Skrevet 30. april 2012 #8 Skrevet 30. april 2012 Nydelig! Med k er det mest norsk, og han vil slippe å alltid påpeke at det skrives med c. Men da blir det motsatt i utlandet der alle automatisk antar at det er med c. Egentlig er det vel ikke så nøye. Velg det dere synes er best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå