Gå til innhold

Frustrert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har no forsøkt å verte gravid i noen måneder. Jeg har egentlig ikke "rett" på å klage. Men forstår ikke alt til tider.

Samboer har barn frå før og no skal vi få ett barn i lag (det er iallefall planen). Exen vart gravid på første pp når det var planlagt. Mens jeg ikke har blitt gravid enda. Jeg blir litt stresset av dette, vet at jeg ikke bør tenke så mye på det. Men det er enklere sagt enn gjort.

En annen ting som irriterer meg, er at Exen nedprioriterer barna sine til stadigheter. Hun arbeider som en "gal" når barna er med henne slik hun skal få ha fri til å reise når barna er med oss. Arbeidshelger og slikt tar hun alltid når barna er med henne fordi hun skal reise helga etter. Barna går kledd i gamle og slitte klær fordi hun prioriterer pengene på noe annet. Det siste no er at hun reiser vekk på 17.mai. Så hun nedprioriterer å se barna i 17.mai tog. Jeg som ikke er mor til barna, gler meg til å se 17.mai toget og har kjøpt inn dress til dei begge. Jeg forstår virkelig ikke at hun vil reise vekk i stadenfor å vere attmed barna sine på den dagen.

Jeg skjønner berre ikke at hun som bryr seg berre når hun har tid skulle få det so enkelt med å få barn. Kanskje det er helt feil av meg å tenke slik, men er ikke so enkelt å la vær.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan hun prioriterer sitt liv har du ingen ting med.

Kanskje derfor du ikke blir gravid. Du er ikke klar for det. For opptatt av hva andre gjør.

Skrevet

Jeg må si jeg bryr meg fordi jeg ser hvor skuffet barna blir. Har ikke sagt jeg har noe med det å gjøre, men det er vanskelig å ikke bry seg.

Men ja, helt klart at det er grunnen til att jeg ikke har blitt gravid. Og at jeg ikke er klar for å verte gravid/mor pga jeg bryr meg om barna.

Skrevet

sjønner godt at du bryr deg.. barn sjønner desverre mer en vi tror :/