Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 Jeg og broren min har et veddemål som innebærer at han fikk visse karakterer til jul. Men nå sier han at det ikke er mulig å gå inn på pc'n å se de ? Ligger de ikke ute på nettet hos BI ? Eller forsvinner de igjen etter en viss periode ? Han påstår at han har vunnet selvsagt, men ikke kan vise meg karakterene for de forsvant. Og en annen ting, hvor fort er det mulig å ta opp en eksamen man har stryki på, på BI ? Er det mulig at disse konte eksamene er på samme dato som andre fag i bacheloren ? SKal ikke disse legges på "ledige" datoer, slik at det er mulig å ta de opp underveis og ikke etter man er ferdig med graden ? Takk
MrsMilla Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 Haha, tror han tuller litt med deg, skal være mulig å ta opp samtlige karakterer om man har behov for det. Stryker du på BI må du ta opp eksamen på et senere tidspunkt, det er ingen konte-muligheter. Da blir det ny eksamensavgift, og du må vente til neste semester, noen ganger til året etter. Fullførte BI for ca seks år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå