Gå til innhold

Kjørepose i august?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er førstegangsfødende og vi får barnet vårt i begynnelsen av august hvis alt går bra. Tenkte da å bruke lammeskinn og dundyne ute i vognen.

Er det for varmt å bruke kjørepose? Og hvilke vil dere anbefale?? Er jo en jungel der ute!

 

Lurer også på om noen har erfaring med kjørepose? Er det fornuftig å kjøpe seg.

 

Takk:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Aldri brukt kjørepose jeg, brukte bare tepper eller dyne over..

Sikker tmange som liker det, men totalt unødvenig sånn egentlig..

Skrevet

Mener selvfølgelig vognpose...krrmt;)

 

Hi

Skrevet

Kjørepose er supert etterhvert, høsten kommer jo fort.

Men i august trenger dere hverken dundyne i vogna eller kjørepose. Helseteppe holder ta oftest over vanlige klær.

 

Av kjæreposer var jeg strålende fornøyd med Oddenwalder sin.

Selv på de kaldeste dagene trenger du ikke annet enn hals og lue på i tilegg til de vanlige klærne. Og blir det varmt i bilden åpnes den enkelt opp.

Skrevet

Du trenger ikke noen pose i august. Dyne er nok.

 

Men høsten kommer jo senere. Og da trenger du en pose. Men du trenger ikke å stresse med å kjøpe pose til neste høst/vinter nå.

Skrevet

Vi brukte ikke det i august mener jeg. Fikk jenta vår i juli og brukte bare dyne i august, men det kommer nok litt an på været også. Vi hadde en kjørepose som hørte til vogna som v tok fram på høsten.

Skrevet

Du trenger ikke vognpose i august. Men kan være greit på høsten og selvsagt vinteren. :)

 

Men ville ventet med å kjøpe den, de har ofte tilbud på poser på sensommer og tidlig høst. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...