Gå til innhold

Dårlig far og samvær..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faren til mitt barn har tenkt å flytte sammen med noen kompiser, og alt de gjør er å feste og feie over damer. Han er fri til å gjør hva han vil når jeg har ungen. Men han har visst tenkt å ha ungen der, han vil også ha delt omsorg.

Han er ikke særlig ansvarsfull, og klarer ikk å tenke på hva som er bra og ikke for ungen sin del. Det er ikke aktuelt at han skal ha henne mere, jeg ønsker ikke at han skal ha henne i det hele tatt før han har lært seg hvordan han tar seg av en liten unge (2 år). Kan jeg nekte han å ha henne på grunnlag av at han ikke har egnet boplass for henne? (Har flere gode grunner, men lurer bare..) Noen som vet?

Jeg synes så synd på ungen min som har en så egoistisk og umoden far.. :( Vil at de skal ha et godt forhold. Lurer på om han noengang vil vokse opp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si om du kan nekte han overnattingsamvær på grunn av bosituasjonen men jeg ville nok prøvd.Det går jo an at han har barnet på dagtid og at barnet leveres hjem til deg for soving

Hadde ei venninne for en del år siden som 4 ganger på 4 samværshelger måtte reise ut midt på natta og hente barnet sitt fordi far og de han bodde med hadde full fest. Det var snakk om 20-30 drita fulle mennesker som bråkte, kranglet, sloss, spilte musikk på full styrke i et hus hvor det la 3 barn under 4 år og skulle sove. Det var naboen som ringte min venninne og sa fra og hun tok kontakt med politiet slik at hun hadde de med seg når hun hentet barnet ellers ville det neppe gå bra. Etter 4 ganger hadde hun bv i ryggen når hun nektet overnattings samvær og da dette utløste trusler fra bf så fikk han kun samvær under tilsyn.

Og med de andre barna kom bv på banen da de ikke var på samvær men bodde i huset.

Skrevet

Problemet er at vi bor langt unna hverandre, så det går ikke. Ser ikke ut til at han har kommet noen vei, siden han ikke tenker på barnet sitt, men seg selv først. Som vanlig. Hater denne situasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...