Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 Det er IKKE mannen min. Vanlig "sussing" går greit (da er det heller ikke så mye man kan gjøre feil. Men når vi skal kysse litt mer ordentlig blir det bare rot. Han driver på og smatter på leppene mine. Jeg prøver å si at han må åpne munnen, men da virker det som han ikke vet hva han skal gjøre i det hele tatt. Han blir fortvilet over at han ikke får det til, og jeg får vondt av ham. Har prøvd å vise ham, men det er ikke så lett å få fram hva jeg mener når han ikke er med på det.
Gjest Mentha & Junior Skrevet 30. april 2012 #4 Skrevet 30. april 2012 Ja, mannen min er en veldig god kysser Men ingen menn (jeg har møtt) kysser like bra som som jenter.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #5 Skrevet 30. april 2012 Min er ikke den beste jeg har kysset dessverre... Han er helt rå seksuelt da heldigvis:) Men husker jeg ble litt skuffa i begynnelsen av forholdet vårt siden jeg er en veldig kysse-person, og han ikke er så veldig glad i kyssing (bare vanlige rett på munnen-kyss).. Han har blitt flinkere med årene da, men fortsatt er han litt for intens når vi tungekysser.. Men det er absolutt ikke noe som plager meg i hverdagen:)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #6 Skrevet 30. april 2012 Ikke den beste kysseren jeg har møtt. Men, den beste koseren da
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #7 Skrevet 30. april 2012 Ja Husker første gangen vi kysset, jeg tenkte "wow, han er den beste jeg har prøvd" Men....av og til blir han litt overivrig, så jeg må roe han litt, hehe. Ellers blir det nesten litt for mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå