Gå til innhold

Er mannen din en god kysser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er IKKE mannen min. Vanlig "sussing" går greit (da er det heller ikke så mye man kan gjøre feil. Men når vi skal kysse litt mer ordentlig blir det bare rot. Han driver på og smatter på leppene mine. Jeg prøver å si at han må åpne munnen, men da virker det som han ikke vet hva han skal gjøre i det hele tatt. Han blir fortvilet over at han ikke får det til, og jeg får vondt av ham. Har prøvd å vise ham, men det er ikke så lett å få fram hva jeg mener når han ikke er med på det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Ja, mannen min er en veldig god kysser :) Men ingen menn (jeg har møtt) kysser like bra som som jenter.

Skrevet

Min er ikke den beste jeg har kysset dessverre...

Han er helt rå seksuelt da heldigvis:)

Men husker jeg ble litt skuffa i begynnelsen av forholdet vårt siden jeg er en veldig kysse-person, og han ikke er så veldig glad i kyssing (bare vanlige rett på munnen-kyss)..

Han har blitt flinkere med årene da, men fortsatt er han litt for intens når vi tungekysser..

Men det er absolutt ikke noe som plager meg i hverdagen:)

Skrevet

Ikke den beste kysseren jeg har møtt. Men, den beste koseren da ;)

Skrevet

Ja :) Husker første gangen vi kysset, jeg tenkte "wow, han er den beste jeg har prøvd" :) Men....av og til blir han litt overivrig, så jeg må roe han litt, hehe. Ellers blir det nesten litt for mye :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...