sillyfilly og Olivia Skrevet 30. april 2012 #1 Skrevet 30. april 2012 når man gleder seg til en ny baby ankommer for da kan man kjøpe ny vogn(les: Tfk Joggster med Multi x bag, som virker utrolig grei for ettåringer. (Er ikke gravid, eller prøver, men skulle ønske det)
Gjest happyfeet<3 Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 Må skuffe deg ang multi x bagen Vi måtte bytte når lille var 4,5 mnd til sportsvogna, da passer ikke bagen lenger. Funket heller ikke å "sette opp" multi x bagen til et sete, da skallet hun i veggen bak hodet. Bagen er rett og slett altfor liten til det den er ment for.. Sete-ryggen er forkort (jenta mi var ikke stor for alderen heller). Jeg ble kjempeskuffa og lei meg! Hadde gudskjelov ikke betalt 3000,- kr for den som den koster i Norge, men bestillt fra kiddies24 til halve prisen, men alikevel..
Vogndilla Skrevet 30. april 2012 #3 Skrevet 30. april 2012 Ja den er virkelig skuffende, sett på den i butikk og den levde ikke opp til forventningene. Ihvertfall ikke når den andre bagen til tfk er så stor og romslig som den er.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #4 Skrevet 30. april 2012 Vil vel heller si man har vogn dilla når man har 3-4 vogner til en unge
Vogndilla Skrevet 1. mai 2012 #5 Skrevet 1. mai 2012 Vil vel heller si man har vogn dilla når man har 3-4 vogner til en unge Hehe, 3-4 er jo helt normalt. Jeg har hatt 30stk til to barn!! Og skjønner hva du mener HI, jeg begynte også å planlegge vognkjøp før jeg var gravid denne gangen, morro vettu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå