Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Jeg er 37 uker til torsdag og da er jeg 37 uker på vei. Kan jeg spørre om hun kan sjekke åpning eller er det teit? Jeg har hatt utrolig mye mens smerter, noen kommer i tak. Og nå i det siste utrolig mye nedpress og stikninger. Jeg vil gjerne vite om det skjer noe der, eller om jeg bare blir "plaget forgjeves" ;p
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 Jordmor vil neppe sjekke når du er såpass kort på vei, de fleste vil ikke sjekke før man er på eller over termindato... De ønsker ikke "rote rundt" oppi der mer enn nødvendig.. Men, det er jo bare å spørre - det verste som kan skje er jo at du får et nei...
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #3 Skrevet 30. april 2012 Da jeg kom til jordmor like tidlig og fortalte at jeg hadde maserier og nettene og veldig mye kynnere sjekket hun på meg, var hun som spurte om hun skulle gjøre det. Jeg hadde da 3 cm åpning og var helt moden så hun trodde barnet kom snart. Barnet kom to dager senere og det var 17 dager før termin.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #4 Skrevet 30. april 2012 Her hadde vannet gått 69 timer i forveien før de sjekka åpning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå