Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Og hva er årsaken til det? Her er det snorking...
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #2 Skrevet 30. april 2012 Vi har et gjesterom som mannen bruker FLITTIG, mest fordi sønnen vår har en tendens til å komme opp i senga vår om natta, og da får ikke mannen min sove.. Han blir helt ødelagt uten søvn. Noen ganger ligger han på gjesterommet i lengre perioder, andre ganger i dobbeltsenga i lengre perioder. Synes det er litt trist, men forstår behovet for søvn..
kaklemor Skrevet 30. april 2012 #3 Skrevet 30. april 2012 Svigers slutta å dele seng for maaaange år siden pga snorking ..
TPK Skrevet 30. april 2012 #4 Skrevet 30. april 2012 Og hva er årsaken til det? Her er det snorking... Dessverre er det det samme her. Vi begynner ofte i samme seng, og så blir han forvist til gjesterommet i løpet av natten, stakkar...
Bustehue Skrevet 30. april 2012 #5 Skrevet 30. april 2012 Vi har snakket om at vi sikkert kommer til å ende opp i hver vår seng etterhvert, men på samme rom da. Mye fordi at jeg er helt propell i søvne, og visstnok ikke særlig behagelig å sove sammen med I tillegg er ingen av oss særlig glad i å sove inntil hverandre, vi må liksom ha god plass i mellom oss. Det blir nok ikke å skje med det første, men vi tuller litt med det at om en 20 år så har visannsynligvis hver vår seng
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #6 Skrevet 30. april 2012 Bestevenninna mi og samboeren har hvert sitt rom. Pga snorking. Hun hører det selv om de er på forskjellige rom, så hun må bruke ørepropper i tillegg for å få seg noe søvn. Svigers slutta og dele seng for mange år siden, pga at hun jobber nattevakt. Ettersom jeg har skjønt da. Men skjønner ikke den helt da, men så lenge det funker for de
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #7 Skrevet 30. april 2012 Vi deler seng til vanlig, og liker begge å kose og sove tett sammen. Men mannen har lagt på seg litt og begynt å snorke, så hender innimellom at han blir kasta ut i løpet av natta. Etter fest sover vi heller ikke sammen. Jeg er gravid og var for lukter, så om mannen stinker fyll og askebeger så legger han seg et annet sted.... ( ikke noe som skjer flere ganger i uka altså, heller sjeldnere enn en gang i mnd )
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #8 Skrevet 30. april 2012 Vi har et gjesterom som mannen sover ofte på. Noe av grunnen er at jeg sover så sinnsykt lett, og sliter med å sovne igjen om jeg blir vekket. Han sover tungt, men samtidg utrolig urolig. Blir spør av og til. Hver gang han snur seg i senga tar han sats og jeg blir faktisk bumpet avgårde. Skikkelig irriterende. I tillegg gjør han alltid masse rart i søvne.. Her om dagen slo han meg i øyet. Han skulle ta vekk et dyr. Han kan plutselig stå opp, skru på lyset og kikke ut vinduet osv osv.. Dette går jo ikke så bra i de periodene jeg sliter med å sove, så for søvnen, samlivet og helsen er det best at vi sover hver for oss i perioder. Det positive er at han tar ofte med seg babycallen, slik at jeg kan sove helt uavbrutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå