Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Fikk en nydelig gutt for 4 uker siden, men nå viser det seg at barseltida ikke ble sånn jeg hadde tenkt... Har to barn fra før av som sov godt på dagen og natta når de var baby, men denne ungen sover ikke mer enn 1 time om gangen og må bæres hele tiden når han er våken. Ganske slitsomt og føler meg små deprimert og har 0 overskudd til de 2 andre barna mine Mange ganger jeg gråter over hvor sliten jeg er - har enda barn nr 2 hjemme fra bhg og får aldri slappet av... noen som har noen tips/råd på hva som kan "feile" lillegutt??
nurkisimaven Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Lavendelspray, romspray evt litt på sengetøy. brukes ofte til funskjonshemmede eller andre med urolige søvnmønster..
Mø schæl! Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Hei! Vet godt hvordan du har det. Har også ei som nekter å ligge alene i våkne øyeblikk, må bæres rundt hele tiden. Sover svært korte dupper på dagtid, men heldigvis sover hun om natta. Men et tips: gå på Youtube, og søk opp støvsuger-lyd! Eller vacuum cleaner, finnes en del mer på engelsk. Jeg fant blant annet et klipp på over 7 timer (!), med både støvsugerlyd og hårføner. Da jeg satte på denne, sovna frøkna på et BLUNK og sov som et lam. Kort tid etter at jeg fjernet lyden, begynte hun å våkne til, og eksperimenterte flere ganger med dette - og hun sovnet tvert lyden på kom på. Helt merkelig - men absolutt verdt et forsøk :-)! Er vel noe med at støvsugerlyd er noe tilsvarende den lyden de er vant med inne fra magen... Lykke til :-)!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #4 Skrevet 30. april 2012 Høres ut som gutten din trenger mye nærhet - det gjorde min også, bar henne stort sett de første 3 mnd. Apropos youtube - google dr karps 5 s's eller happiest baby on the block! Er en anerkjent barnelege i usa som viser deg hvordan man får babyen til å sove, vi hadde stor nytte av denne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå