Gå til innhold

Inspirert: flere som blir gal av naboen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det også nabotrøbbel in paradise.....

Vi bor i blokk. Naboen over er taxisjafør ca 60+ år. Han hører/ser vi kun søndag, mandag, tirsdag som jeg tipper er hans "helg". Vi hører han romstere rundt søndag kveld og kan være ganske bråkete (gammel bygård så det er veldig lytt). Kan feks finne på å støvsuge rundt midnatt, og samler ofte "gjengen" til fuktige lag søndag og mandag - noe som er ganske irriterendes da vi ofte blir vekket av bråk midt på natten når vi skal opp tidlig dagen etter.

Dette har pågått lenge, og vi har til nå infunnet oss med at sånn er det bare når man bor i blokk. Terskelen for å klage har vært høy, dvs det har kun skjedd to ganger at vi har klaget: en gang gikk min mann opp å banket på å sa ifra; en annen gang sendte jeg en litt hissig txt på natten når han hadde holdt meg våken lenge og i tillegg klarte å vekke lillemor. Begge disse gangene har han tatt hensyn når vi har sagt ifra.

I det siste har han vært mye bortreist, og har lånt ut leiligheten til sin 20 år gamle goth-fashionista og death metal diggende datter *aaargh* Så nå er det fest HELE helgen og masse ungdommer som klamper opp og ned trappa døgnet rundt.

Hva gjør man? Gidder ikke være den sure nabokjerringa som klager hele tiden, men begynner å bli jævlig lei nå merker jeg :(

Flere med nabotrøbbel? Gode råd mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir rimelig gal ja! Mannen i huset kaster sneiper, ølbokser og søppel i hagen vår. De krangler så busta fyker, ungene skriker og lang historie kort: Jeg har ringt barnevernet og i dag ringte jeg politiet ang. hans hyppige tendens til å fyllekjøre (jeg ser at han sitter på veranda og drikker øl, går forbi og hiver ølboksen i hagen vår og så setter han seg i bilen).

Blir gal av han og kona! Blir trist på vegne av barna :(

Skrevet

Blir rimelig gal ja! Mannen i huset kaster sneiper, ølbokser og søppel i hagen vår. De krangler så busta fyker, ungene skriker og lang historie kort: Jeg har ringt barnevernet og i dag ringte jeg politiet ang. hans hyppige tendens til å fyllekjøre (jeg ser at han sitter på veranda og drikker øl, går forbi og hiver ølboksen i hagen vår og så setter han seg i bilen).

Oh, my..... Kanskje min nabo ikke er så ille allikevel... Din er ivertfall hakket værre!

HI.

Skrevet

naboen over meg virker det som at han ommøblerer hver gang han har barna på besøk......og barna er voksne.

naboen som bor ved siden av meg har jeg sex med....vet ikke hva slags forhold vi har...Hehe

Skrevet

Oh, my..... Kanskje min nabo ikke er så ille allikevel... Din er ivertfall hakket værre!

HI.

åhh, var ikke ment som "jeg har det verre enn deg", altså, men jeg skjønner hvordan du har det ;) Vi er flere i samme båt, sukk...

Skrevet

naboen over meg virker det som at han ommøblerer hver gang han har barna på besøk......og barna er voksne.

naboen som bor ved siden av meg har jeg sex med....vet ikke hva slags forhold vi har...Hehe

Hehe, nabo with benefits? :D Den var ny! :D

HI.

Skrevet

Irriterer meg grønn over naboen. Vi bor i firemannsbolig og har hver vår uke med trappevask, sette ut søppeldunker, låse ytterdøra om kvelden, klippe plenen om sommeren osv. Han som har uke før oss setter kun ut søppeldunkene, ingenting annet. Ender med at vi må purre på han langt uti vår uke for at tingene skal bli gjort. Utrolig irriterende! Han sitter inne på dataen hele dagen og røyker. Har sånne hull i skjorta på underarmen. Han har også store hull i døra som mangler glass. Det siver røyk ut i ganga og det stinker helt forjævlig. Han har også masse skrot i kjelleren utforbi sine boder. Tar opp masse plass på "fellesområtet" i kjelleren. Vi har også vaskemaskinene i kjelleren. Han tømmer ikke sin vaskemaskin på flere uker av og til. Det stinker jo råttent tøy til slutt. æsj.

Ei som bor i 1 etasje er så kontrollerende at jeg blir gal. Hun styrer alt som har med fellesutgifter og sånn å gjøre. Det er masse prosjekter om sommeren, men det verste er at alt skal gjøres på "hennes" side av huset. Vi skal luke i bedene rundt husveggen hennes osv. Men det er visst ikke vits å gjøre noe på den andre siden. Hun planter en haug av blomster som hun forventer at vi vanner og hlder styr på i vår uke (gjør jo ikke det da). Hun har bodd her lengst og føler sikkert at hun eier hele huset. En gang fikk hun trumfet gjennom å lage en platting i hagen. Det kom ikke til å koste mye sa hun, bare noen tusen. Endte opp på 12000 kr som vi måtte dele på. Og selvfølgelig skulle plattingen være på hennes side av hagen. Jævla kjerring. Vi kommer ikke til å bo her lenge.

Hun som bor under oss er kjempegrei. Hun ville lage veranda ut fra kjøkkenet, men det fikk hun ikke lov av av hun sure dama fordi da ble det så trangt..... øh, hun går aldri forbi kjøkkenet til hun under oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...