Gå til innhold

har dere med tlf.nr på merkelappene til barna deres??? :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter og skal bestille nå og lurer på hvor lurt det er og ta med med tlf.nr eller ikke? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har. Ikke nødvendig på vanlige barnehage ting som er med i barnehagen, men tenker at det er greit om det er noe som barnet foreks mister på en båt, fly etc og som barnet er glad i..da vet jeg at vedkommende som finner det vet at de allefall har et tlf å ringe!

Skrevet

Ja, vi har det. Veldig kjekt med nr.

Skrevet

jeg har det - synest det er greit vist noe skulle bli borte. :))

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg har med telefonnummer. Har funnet endel gjenglemte barneklær her og her, og da er det greit at det er merket med nummer slik at man vet hvem man kan ringe til

Skrevet

Nei, har bare fornavnene deres. Trenger ikke mer enn det for å skille deres tøy fra de andre på avdelingen i bhg. Vi gir klærne videre når de er vokst ut av dem, og da liker jeg ikke at det skal stå fullt navn og nr i dem.

Skrevet

Da ble det at jeg bestillte med tlf.nr.

HI

Skrevet

Jeg skriver hele navnet jeg siden det kan være flere med samme navn - og det kan jo skje.

HI

Skrevet

Jeg har telefonnr på, det første jeg selv gjør dersom jeg skulle finne et barn som har rotet seg bort er å sjekke klærne for merkelapper led telefonnummer. Komme også til å lære barna mine at telefonnummeret til mamma står på denne lappen når de blir store nok.

Altså har jeg telefonnummeret på navnelapper mest fordi det skal være let å få tak i meg dersom barnet roter seg bort og ikke Pga klørne i seg selv. Jeg bruker også disse mappene for å merke andre ting jeg er redd for å miste, f eks speilrefleks kameraet, dyre merkesolbriller (merker kun etuiet da), snowracer, ski også videre.

Skrevet

Ja, da er det også lurt å føye på landskoden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...