Gå til innhold

Dere med tvillinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kler dere barna likt?

Hvorfor/hvorfor ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kler verken tvillingene eller de andre barna i like klær. De kler ulike ting, ulike farger, de har ulike personligheter og ulike kropper.

Skrevet

Av og til, men ikke alltid. Om vi skal i bursdag ol synes jeg det er litt stilig at de er likt kledd, men på hverdager er det ofte at de er forskjellig kledd. De er enda så små at det er skjelden de har samme klær rene samtidig :P

Har like både jakker, sko, dresser ol, men de har forskjellige fagrer på det meste. Vet egentlig ikke hvorfor, men har sikkert noe med at jeg kjøper de klærne jeg synes er fine (og Hello Kitty er favoritt hos begge) ;)

Skrevet

Det er sjeldent jeg kler tvillingene i samme klær siden jeg har en av hver, men lillesøster og storesøster har ofte samme klær (15 mnd mellom dem).

Skrevet

Jeg kler mine gutter helt likt. Selv om de er 2 egget og veldig ulike.

Grunnen til det er at jeg klarer ikke velge hvem som skal ha på seg hva! Feks om det er en body/bukse som jeg innerst inne syntes er litt finere enn den andre.

Så her er alt likt!

Skrevet

Har en gutt og en jente så nei :P Men kler de ofte matchende. Eller de har dresser, votter, lue osv i samme variant for hvert sitt kjønn. Vanskelig greie egentlig. Man føler jo alltid at man "må" kjøpe tilsvarende til begge uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...