Gå til innhold

Blir matt av naboen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal hele tiden konkurrere med oss på et vis. Om vi bygger noe utenfor, bygger han noe større. Om vi lager et blomsterbed, lager han et dobbelt så stort blomsterbed. Om vi pynter i hagen, lager han brønn og fiskedam. Har liksom bare ledd av det, men klarer ikke denne konkurransen han steller i stand lenger. Kan jo ikke gjøre noe uten at han skal gjøre det bedre......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at det er en konkurranse da, og ikke bare noe han har gått og tenkt på en stund?

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Eller at han rett og slett synes det blir så fint, så han vil gjerne ha det han også.. Er ikke alltid konkuranse det er snakk om.

Skrevet

Han har sagt rett ut at han skal ha det bedre og finere enn oss, så tror nok han har en liten konkurranse gående.

Skrevet

Kan du ikke sette ut en 10-15 skikkelig stygge hagenisser, og se om han setter ut flere? Så tar du dem vekk... hehe

Skrevet

OK, men så la han få det bedre og finere, da. Greit nok at han ikke har bedre ting å ta seg til enn å konkurrere, men det betyr ikke at dere må være med på "konkurransen".

Skrevet

Lag hagen slik dere vil ha den, så får han lage sin slik han liker.

Gjest Filifjonka
Skrevet

Her har du faktisk innflytelse over hvordan din nabos hage skal se ut, og den makten må du selvfølgelig benytte deg av! :-)

Kjør på med den stilen du liker, og se naboens hage bli i samme stil. Sett ut et plaskebasseng og vips, naboen har svømmebasseng.Kanskje du til og med kan låne det?

Liker du stauder? Plant ut en masse stauder og se at han gjør det samme. Eller foretrekker du prydbusker? Naboen følger på.

Jeg hadde ikke greid å motstå muligheten, jeg altså. Og antagelig hadde jeg sittet og ledd godt for meg selv når jeg så ham grave og luke og plante og styre på...

Skrevet

Her har du faktisk innflytelse over hvordan din nabos hage skal se ut, og den makten må du selvfølgelig benytte deg av! :-)

Kjør på med den stilen du liker, og se naboens hage bli i samme stil. Sett ut et plaskebasseng og vips, naboen har svømmebasseng.Kanskje du til og med kan låne det?

Liker du stauder? Plant ut en masse stauder og se at han gjør det samme. Eller foretrekker du prydbusker? Naboen følger på.

Jeg hadde ikke greid å motstå muligheten, jeg altså. Og antagelig hadde jeg sittet og ledd godt for meg selv når jeg så ham grave og luke og plante og styre på...

Se om du kan få leie sånne digre hagestatuer som man må ha kranbil for å få plassert, når naboen har fått noen like store, eller større, så fjerner du de:)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Såpass ja.. Vel, gå over til han, bank på døra og fortell han hvor herlig det er å være naboen hans, for aldri hadde du trodd at noen skulle bli så sjalu av å ha deg som nabo ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...