Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Jeg har brukt disse før, men kun èn måned siden jeg ble gravid kort tid etter at jeg hadde begynt på de. Lurer nå på om jeg skal starte på igjen. Hvordan er deres erfaringer med disse pillene?
Lupinen Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Jeg har gått på de i to perioder og er svært fornøyd med dem. De gjør at jeg greier å være i jobb og at jeg ikke invalidiseres av depresjonen. Det hjelper meg å fungere som mamma. Gikk til psykolog samtidig som jeg brukte dem. Sluttet for et år siden.
Soveposen Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Har gårr på cipralex i 1,5 år, gikk over til venlafaxin og slutta da jeg ble gravid t halvt år senere og har ikke begynt etter fødsel. Har god erfaring med pillene, men for meg hadde faktisk venlafaxin best effekt. Disse pillene virker beroligende, samtidig som de demper angsten.
Buzzers Skrevet 29. april 2012 #4 Skrevet 29. april 2012 ja disse brukte jeg i en periode,ca.8mnd,PGA angst og de funket veldig bra på meg..men det tok opptil 3 mnd før de virkelig gav noen virkning...og da fikk jeg et nytt liv og det gjorde forsåvidt min mann og resten av familien også
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #5 Skrevet 29. april 2012 Venlafaxin = Efexor viss du spør lege om å bytte Er et annet kopi på Cipralex
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #6 Skrevet 29. april 2012 Jeg ble veeeldig kvalm og i lite kontakt med følelsene mine, så jeg sluttt på dem. Går nå på Venlafaxin (Efexor), som fungerer bra for meg. Lav dose og så og si ingen bivirkninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå