Gå til innhold

Noen som har prøvd/bruker Cipralex her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt disse før, men kun èn måned siden jeg ble gravid kort tid etter at jeg hadde begynt på de. Lurer nå på om jeg skal starte på igjen. Hvordan er deres erfaringer med disse pillene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått på de i to perioder og er svært fornøyd med dem. De gjør at jeg greier å være i jobb og at jeg ikke invalidiseres av depresjonen. Det hjelper meg å fungere som mamma. Gikk til psykolog samtidig som jeg brukte dem. Sluttet for et år siden.

Skrevet

Har gårr på cipralex i 1,5 år, gikk over til venlafaxin og slutta da jeg ble gravid t halvt år senere og har ikke begynt etter fødsel. Har god erfaring med pillene, men for meg hadde faktisk venlafaxin best effekt. Disse pillene virker beroligende, samtidig som de demper angsten.

Skrevet

ja disse brukte jeg i en periode,ca.8mnd,PGA angst og de funket veldig bra på meg..men det tok opptil 3 mnd før de virkelig gav noen virkning...og da fikk jeg et nytt liv og det gjorde forsåvidt min mann og resten av familien også :)

Skrevet

Venlafaxin = Efexor viss du spør lege om å bytte

Er et annet kopi på Cipralex

Skrevet

Jeg ble veeeldig kvalm og i lite kontakt med følelsene mine, så jeg sluttt på dem. Går nå på Venlafaxin (Efexor), som fungerer bra for meg. Lav dose og så og si ingen bivirkninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...