Gå til innhold

Biler med 3 isofix-seter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter ny bil, og da har vi behov for en bil med 3 isofix-fester. Noen som vet hvordan modeller som ha det? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du virkelig behov for 3 isofixfester? Er jo så få biler som har det. Jeg hadde heller kjøpt det ene setet nytt.

Skrevet

Trodde det var flere biler bortsett fra ford som hadde det...

Vi vil gjerne ha det, men finnes det så få, må vi fint greie oss uten :)

Har tvillinger på 11 mnd og jeg er gravid på ny, og vi har nettop kjøpt besafe-seter med isofix fester. Jeg er veldig fornøyd med isofix, da dette er både trygt og praktisk. Ny bil må vi ha uansett, så tenkte å lete opp med isofix-fester da jeg kan være veldig hysterisk på hva jeg vil ha.

HI

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har nettopp kjøpt en peugot 308 sw 7 seter (har bare 5 foreløpig) og den har i alle setene bak, også i de vi kan kjøpe å sette inn

Skrevet

Tror de aller fleste nye biler i kombi klassen som har tre separate stoler bak har isofix på alle seter, hadde sjekket ut dette hvis jeg var deg, skjønner godt at du vil ha isofix til alle tre, det har jeg i min touran.

Man kan også få ettermontert isofix på de fleste biler hos forhandler.

Skrevet

Me har s-max frå 2010, og den har ikkje isofix i midtsetet. Det er jo mogleg at dei har fått det sidan.

Skrevet

Me har s-max frå 2010, og den har ikkje isofix i midtsetet. Det er jo mogleg at dei har fått det sidan.

Jeg tror at dette ble standard i s-max'en f.o.m. September 2010. Før dette var det vel ekstrautstyr tror jeg.

Skrevet

Peugeot 5008 2010-modellen har det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...