Misti Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Har en gutt som begynte på glutenfri mat på mandag. I dag har han vondt i magen, hode og har feber. han har vondt på høyreside av magen når jeg tar der og det er vondt hele tiden. Dette kan jo være forde han fikk i seg litt gluten i går ? eller er dette noe og ringe lege for?
locapoca Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Blindtarmbetennelse? Siden han har smerter når du trykker på høyresiden. Kan jo være lurt å ta en skjekk til legen
Misti Skrevet 29. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2012 Ville tenkt at det var forde han hadde ¨fått i seg gluten i går. Men siden han har feber så stemmer det ikke? Siden han har vondt i hode, feber og magesmerter... nei jeg vet ikke...
locapoca Skrevet 29. april 2012 #4 Skrevet 29. april 2012 Ville tenkt at det var forde han hadde ¨fått i seg gluten i går. Men siden han har feber så stemmer det ikke? Siden han har vondt i hode, feber og magesmerter... nei jeg vet ikke... Snakk med legen du, så slipper du å bekymre deg:-) go bedring til gulle ditt:-)
Misti Skrevet 29. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2012 hodepine og feber er på vei bort nå etter paracet. så får han sove litt nå så ser vi:)
2 hjertegull :) Skrevet 29. april 2012 #6 Skrevet 29. april 2012 Forstoppelse? Smerter på høyre side kan jo være blindtarmen. Hvis den sprekker går smertene bort, men da er det også livsviktig med behandling.. Du får se det an, men ringe legen heller en gang for mye enn en gang for lite, tenker i allefall jeg! Spesielt når det gjelder de små..
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #7 Skrevet 29. april 2012 Hadde han feber og smerter på høyresida av magen før han begynte med glutenfritt, for ei uke siden? Nei? Da er det ikke pga litt gluten i går. Feber og smerter på høyresida av magen er typiske tegn ved blindtarmbetennelse. Er det i starten av forløpet vil smerter og feber avta med paracet. Hvorfor du ikke drar til lege med en unge om viser tegn på blindtarmbetennelse er ufattelig for meg. Noen kan ha atypisk forløp, og det kan være blindtarmbetnnelse fordi om det ikke følger det mest typiske. Noen får ikke feber i det hele tatt!
Misti Skrevet 29. april 2012 Forfatter #8 Skrevet 29. april 2012 nei han hadde ikke det.. smerten er over hele magen. Men når jeg tar på hyre side sier han det er vondt og viser tegn til smerte. Feber og hodepine ble borte ved paracet, men ikke magesmertene. jeg ringer ikke forde jeg har en magefølelse på at det ikke er noe alvorlig. tenkte og vekke han etterpå og se.
Misti Skrevet 29. april 2012 Forfatter #9 Skrevet 29. april 2012 han har masse luft i magen, men den stå ikke i spen sånn som den pleier med magevondten hans. kjennes ut som det bobler i magen på høyre side når jeg tar der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå