Gå til innhold

hvor ofte kysser dere?:P


Anbefalte innlegg

Skrevet

kysser dere mannen/samboeren deres hver dag?

Vi har hatt det litt tøft i det siste og kan gå et par uker uten å kysse...før kysset vi hele tiden...

føler meg som en fjortiss nå gitt:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, vi kysser ikke på munnen hver dag. Men har jo kroppskontakt hver dag da, bare ikke like intimt hver gang.

 

Kysser flere ganger i uken da, går ikke to uker uten enn kyss.

Skrevet

Kysser/nusser flere ganger om dagen og det har vi alltid gjort siden vi ble sammen for 6 år siden. <3 <3

Hver gang den ene av oss skal bort, om så det er bare på butikken eller ut å gå tur så gir vi hverandre et kyss(selv om vi kan være irritert på hverandre)... Vet aldri når det er siste gangen....

Bedre å forlate hverandre med et kyss enn med kvasse ord...

Skrevet

Vi har snart vært sammen i 9 år og kysser hver dag, flere ganger til dagen! Har vært så forelska i det siste at vi har ligget og koset i minst to timer hver lørdag og søndag :) Deilig!

Men vi hadde også en periode for et par år siden da vi hadde det vanskelig, og da var det ikke mye kyss og kos, nei...

Håper dere kommer over kneika snart :)

Skrevet

kysser dere mannen/samboeren deres hver dag?

Vi har hatt det litt tøft i det siste og kan gå et par uker uten å kysse...før kysset vi hele tiden...

føler meg som en fjortiss nå gitt:P

 

vi kysser mange ganger vær dag. når vi møtes, når drar fra hverandre, når den ene tøyser med den andre så man begyner å le. når vi legger oss og når vi våkner. og i reklamepausene... hehe

 

kyssing er fint. men vi tungekysser ikke så mye

Skrevet

Går ikke en dag uten kyss!

Skrevet

Vi kysser hver dag, flere ganger om dagen. Har vært samboere i 2 år nå, og vi nusser allltid natta før vi legger oss til å sove :)

Skrevet (endret)

kysser dere mannen/samboeren deres hver dag?

Vi har hatt det litt tøft i det siste og kan gå et par uker uten å kysse...før kysset vi hele tiden...

føler meg som en fjortiss nå gitt:P

 

vi kysser mange ganger vær dag. når vi møtes, når drar fra hverandre, når den ene tøyser med den andre så man begyner å le. når vi legger oss og når vi våkner. og i reklamepausene... hehe

 

kyssing er fint. men vi tungekysser ikke så mye

 

Samme her, tungekyss er sjelden vare.

Endret av Solskinnsbolle
Skrevet

Mer eller mindre aldri. Jeg tror han har null interrese for det :-(

Skrevet

Hver dag, flere ganger om dagen. Lett suss iblant når vi går forbi hverandre, litt mer kyssing når vi skilles om morgenen, og klinings før vi legger oss til å sove om kvelden. Deilig! :)

Skrevet

Kysser hver dag ja, så fort vi får muligheten:-) har vi besøk kan han komme på kjøkenet hvis jeg holder på der og stjele et kyss:-) det synes jeg er kjempe koselig.

Gjest Miryks
Skrevet

Hver dag. Både mannen og ungene.

Vår måte å vise at vi er glade i hverandre.

Skrevet

Aldri. Har ikke kysset på to år, ikke hatt sex heller. Knapt kyssa de siste 6 åra.. :-( Men tror forholdet vårt nærmer seg slutten gitt.. Vært sammen i 11 år

Skrevet

hver dag :-) Flere ganger om dagen :-)

Skrevet

Hver dag:) Vi har vært sammen i over 5 år:)

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Kysser/nusser flere ganger om dagen og det har vi alltid gjort siden vi ble sammen for 6 år siden. <3 <3

Hver gang den ene av oss skal bort, om så det er bare på butikken eller ut å gå tur så gir vi hverandre et kyss(selv om vi kan være irritert på hverandre)... Vet aldri når det er siste gangen....

Bedre å forlate hverandre med et kyss enn med kvasse ord...

 

Sånn er vi også :) Vi skværer alltid opp før den ene drar noe sted, for det er som sagt ingen som vet når det er siste gangen man ses. Dessuten er det mye koseligere å komme hjem når man vet at alt er iorden igjen ;)

Vi kysser flere ganger om dagen, og alltid før vi legger oss for natta, før vi drar hjemmefra om morgenen osv. Det har blitt en av essensene i hverdagen og gjør for oss at vi føler oss nærme hverandre selv om stress og mas krever oss hvert til sitt store deler av dagen.

Skrevet

Vi kysser nesten hver gang vi er nær hverandre - når lillejenta sover blir det endel kosing i sofaen. Spontane kyss hele tiden omtrent :)

Skrevet

Dagen min starter med et kyss fra mannen og avsluttes med et kyss, og vi kysser flere ganger i løpet av dagen, og stort sett alltid når den ene skal ut døra:) Vært sammen i litt over 7 år:)

Skrevet

Kysser vel en... 5 ganger minst...

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Vi avslutter alltid dagen med flere kyss, ellers er det stadig små kyss på munn og kinn i løpet av dagen. Og alltid når den ene går. Vi har vært sammen snart fire år, håper vi klarer å være flinke til å kysse alltid!

Skrevet

Vi har snart vært sammen i 10 år, og kysser til en stadighet både med og uten tunge ;)

Vi er heldige som aldri egentlig har hatt vanskelige perioder oss imellom, men det tror jeg faktisk kommer av at vi er både gode venner/kamerater og vi flørter hver gang vi har en mulighet til det, kyssing er også en stor del av det!

Som sagt over her. så vet man aldri hva som skjer.......

 

Håper dere kommer over kneika deres :)

Skrevet

Mange ganger for dagen. I de 15,5 årene vi har vært sammen nå, så tror jeg ikke det har gått en eneste dag uten at vi har kysset (sett at en av oss ikke er bortreist så klart). Er ikke nødvendigvis dypt lidenskapelige kyss det er snakk om, men kyss blir det. Og kos, stryke på, klemmer osv. Tror ikke jeg ville klart meg i et forhold uten dette ;)

Skrevet

Hver dag. Ikke noe klinings da, men noen nusser iløpet av en dag blir det :)

Skrevet

Hver dag, heldigvis. Før vi går ut døra om morran er obligatorisk, og samme når vi sier godnatt. I løpet av dagen varierer det fra en til mange.

Vært sammen i fire år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...