Gå til innhold

Får han ikke ut av tankene mine...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har samboer og barn og har ikke tenkt å være utro, MEN...

Det er en mann som jeg vet er interessert i meg og han er så kjekk at jeg blir helt skjelven når jeg ser han...har alltid hatt et godt øye til han, men ikke slik som nå, nå vil jeg bare møte han en lørdagskveld og ********** han sanseløs!!!:P

Jeg tenker tilogmed på han når jeg og samboer har sex:(

Samboer kjenner han også og VET han er interessert i meg, men han vet jo selvsagt ikke at jeg er interessert i han:S

Han er en slik fyr som du bare Må bli glad i, han er så livlig og full av humor at bare jeg ser bildet av han hvis jeg føler meg lei meg så blir jeg i godt humør....tror jeg er litt forelska også gitt:(

sukk...så teit jeg er:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke teit. Tror nok det du opplever nå er helt normalt. Jeg har ikke (bank i bordet) vært i din situasjon. Så kan nok ikke gi noen andre råd enn : Tenkt deg nøye om, hvis du handler ut fra følelsene dine.

Eller; kan snakke fra erfaring mamma har opplevd, gresset er ikke grønnere på andre siden.

Skrevet

som sagt så kommer jeg ikke til å gjøre noe jeg kommer til å angre på, men HUFF så lyst jeg har:( er så herlig å snakke med han, møter han ukentlig og da slår vi av en prat....sukk

Skrevet

Jeg tror du bare må leve med det, at det ikke nødvendigvis går over. Selv er jeg fortsatt "forelsket" i drømmegutten fra ungdomsskolen som jeg aldri kunne få. Den gang var jeg for sjenert til å ta initiativ, og nå er han dessverre død. Likevel tenker jeg ofte på ham, og drømmer iblant at han plutselig er tilbake og at jeg må velge mellom ham og kjæresten min. På en måte er det betryggende at det valget dessverre ikke er reelt lenger for min del. Men har du det bra med kjæresten din, bør du slå deg til ro med det. Det er ikke lett, men det går an. Lykke til!

Skrevet

Takk for svar:) synd å høre om drømmegutten din som er gått bort:S

nei, det her er ikke lett, jeg vil, jeg vil, men må være sterk!Gresset er neppe grønnere på andre siden...selv om det virker slik av og til:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...