Gå til innhold

yndlingskaken til mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte å lage kake til kjæresten...hehe.. men jeg vet ikke hvilken.

en som er enkel og super god :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Langpanne Sjokoladekake er enkelt og kjeeempegodt :) Dynker kaka litt med melk for å få den saftig, og i glasuren har jeg noen dråper rom-essens. Supergodt :D

Skrevet

Chocolate mudcake med sjokolade ganache. Tror det heter kladdekake på norske.

Skrevet

Sukkerbrød med sjokoladesmørkrem er favoritten her i huset. Favoritten min er brownie med sjokoladetopping. Og mørk sjokolade-og marshmallowsmouse er utrolig digg :D

Skrevet

napoleonskake - han får den hver gang han fyller året........ ellers liker han vel det meste :)

Skrevet

Verdens beste/ Kvæfjordkake.

Skrevet

Mannen min er veldig glad i Verdens beste, god gammeldags bløtkake med rørte jordbær og vaniljekrem inni, vanlig krem og marsipanlokk utenpå.

Han er også veldig glad i kladdekake, det er superenkelt og lage også. Med friske jordbær og/eller en god vaniljeis til er det luksuskake på enkleste måte.

Skrevet

Eplepai med masse friske epler med kanel og litt brunt sukker, og vaniljekesam til! Han får vann i munnen bare vi snakker om det....

Skrevet

Ostekake eller gulrotkake. Sjekk ut www.detsoteliv.no. Der finner du det meste av kaker.

Jepp, den ostekaken for livsnytere innpå det søte liv går ned på høykant :) I tillegg er han glad i kanelkaken jeg lager med kulturmelk i.
Skrevet

Her er det oreo-kake og islands kjempe som står i sentrum hos både meg og sambo :P

Men ostekake er jo og veldig godt og enkelt å lage!

Skrevet

Mannen min liker nesten alle kaker godt, og på spørsmål var han ikke i stand til å svare på hvilke kaker han ikke liker :P

Skrevet

Suksesskake og Marsipankake med makronbunn

Skrevet

Jeg vet mannen min elsker "verdens beste" :-)

Skrevet

samboeren min er veldig sær når det gjelder kaker,tror aldri jeg har sett han spise annet enn hveteboller de 9 årene vi har vært sammen..hehe..mens jeg derimot ELSKER kaker,spesielt sånn marengsbunn med masse frukt på..NaMnAm:)

Skrevet

Her er det oreo-kake og islands kjempe som står i sentrum hos både meg og sambo tongue.png

Men ostekake er jo og veldig godt og enkelt å lage!

Hva er islands kjempe? :)

Her er det krydderkake (laget med kefir/kulturmelk) med sjokoladeglasur, eller soaked chocolate cake.

Skrevet

Ganske enkelt sjokoladekake. Søk på Damenes Favoritt på detsoteliv.no. Kjempeenkel og veldig god!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...