AnonymeAnine Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Gutten min som blir 6 år snart vil ha sjørøverbursdag. Hvor får jeg tak i for eksempel sånne små flagg man kan ha på muffinsene? Har Nille sånt? Jeg har ikke nerver til å ta sjansen på å få det i tide om jeg bestiller på nettet.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Jernia har kakepynt, f.eks muffinsformer med sjørøvermotiv o.l. Har dere Ica Maxi i nærheten har de også mye til barnebursdag. Sorte ballonger med sjørøvermotiv på mener jeg at jeg kjøpte på lekebutikken, men mulig Europris også har.
Lillegull2008&2010 Skrevet 30. april 2012 #3 Skrevet 30. april 2012 cacas har det, det selges bl.a på Jernia, coop obs.. også har de litt forskjellig på spar kjøp og på nille når jeg hadde sjørøverbursdag i februar..
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #4 Skrevet 30. april 2012 Om du har NorEngros i nærheten, så har de masse masse sjørøveting til bursdag. (Og prinsesse for de som vil ha det) De har alt fra små flagg til øyelapper. Ikke så gal pris heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå