Gå til innhold

Hormonene driver meg til vanvidd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare så sint og nedimellom til tider. Har vært slik igjennom hele dette svangerskapet, og er bare så glad det er over snart. Kan eksplodere for ingenting, og det skal ingenting til før jeg blir skuffet eller såret. Prøver virkelig å ta meg sammen til tider, men det er jaggu ikke lett. Andre som sliter med det samme?

Hilsen hormontrollet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene nei;) Jeg føler det som om en demon har tatt over kroppen min noen ganger. blir så sinna at jeg koker, klikker for alt, og opplever dette som veldig slitsomt! tapper meg for energi når jeg går rundt og er skikkelig irritabel! føler meg også skikkelig skjør, som en porselensdukke eller noe og jeg hater det... humørsvigningene er mye værre enn bekkenløsninga og alt annet tilsammen. føler med deg!

Skrevet

Godt å høre jeg ikke er alene!

Skrevet

Har det selv på samme måte jenter. Var ikke slik sist, vel ikke så ille da hehe. Denne gangen har jeg lyst til å slite hode av mann og barn til tider, i samme tid som jeg er skjør. Ser virkelig fram til å bli kvitt "demonene" om noen uker.

Skrevet

jupp, har dere ikke lenge igjen? da er dere heldige...jeg er litt over halvveis bare:P ble gravid 6 uker etter fødsel, så føler at jeg er i uke 60 ellernoe, sååå lei. går hardt utover mannen her i gården, håper han overlever stakkars

Skrevet

Har kun to uker igjen phu og her er det 10 år sia sist. Har skjønt nu hvorfor det tok meg ti år å prøve på nytt hehe ALDRI MEIR GRAVID!!!

Skrevet

haha, nei det er rett og slett grusomt:p fine resultater men jeg skal ikke ha fler jeg heller:)

Skrevet

ÅÅÅÅÅ,Jeg har akkurat begynt mitt siste svangerskap(om det gÅr bra da) og visste jeg hatet Å være gravid,men hadde helt glemt hvor intenst jeg hatet det!!

Jeg og blir voldsomt aggresiv til tider og har hatt en episode igÅr hvor jeg kjeftet pÅ datteren min mye høyere en det hun fortjente eller burde ha fÅtt...Unnskyldte meg tusen ganger men i og med at hun teknisk sett gjorde noe galt drev hun og unnskyldte seg ogsÅ sÅ jeg mÅtte dure igang en laaaaang tale om at hun ALDRI skulle si unnskyld om det var noe hun ikke skjønte hvorfor eller hva det var hun hadde gjordt galt...Hun skjønte det (hÅper jeg) og jeg har idag vært meget ydmyk..HATER hormoner ,det er noe av det værste tilstanden Å være i..SÅ uforutsigbar bare man har ventet et par minutter for lenge med Å spise eller puste ut...*ugh* Glad dette er siste gangen...

Skrevet

ÅÅÅÅÅ,Jeg har akkurat begynt mitt siste svangerskap(om det gÅr bra da) og visste jeg hatet Å være gravid,men hadde helt glemt hvor intenst jeg hatet det!!

Jeg og blir voldsomt aggresiv til tider og har hatt en episode igÅr hvor jeg kjeftet pÅ datteren min mye høyere en det hun fortjente eller burde ha fÅtt...Unnskyldte meg tusen ganger men i og med at hun teknisk sett gjorde noe galt drev hun og unnskyldte seg ogsÅ sÅ jeg mÅtte dure igang en laaaaang tale om at hun ALDRI skulle si unnskyld om det var noe hun ikke skjønte hvorfor eller hva det var hun hadde gjordt galt...Hun skjønte det (hÅper jeg) og jeg har idag vært meget ydmyk..HATER hormoner ,det er noe av det værste tilstanden Å være i..SÅ uforutsigbar bare man har ventet et par minutter for lenge med Å spise eller puste ut...*ugh* Glad dette er siste gangen...

Kjenne meg veldig igjen der. Stakkars mennesker rundt oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...