Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 kjæresten min skal reise bort, og jeg får ikke sett han på to uker. jeg tenkte å vekke han, den dagen han skal dra med kos og sex. og når jeg går så tenkte jeg å legge en liten gave i kofferten hans med et langt brev inni, om alt det fine vi har sammen, og alt det fine vi skal gjøre. sånn at han kan lese det når han har kommet frem. men han er ikke så romantisk av seg. han har aldri gitt meg en gave eller noe kort. jeg har gjort det mange ganger med han, og jeg er litt usikker på om han egentlig liker det eller om han syns det er kleint. blir det litt sånn krampeaktig? "jeg gjør dette fordi jeg selv har lyst"-aktig. eller er det søtt?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Tja, skulle han vært borte 2 MND, så kunne jeg kanskje vurdert noe lignende. Men for 2 UKER, nei!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Tja, skulle han vært borte 2 MND, så kunne jeg kanskje vurdert noe lignende. Men for 2 UKER, nei! nå skal det sies at vi aldri har vært borte fra hverandre så lenge da... hehe.. jeg gruer meg masse!
Nabla Skrevet 29. april 2012 #4 Skrevet 29. april 2012 Jeg tenker at det er søtt jeg. Tenker jo som så at hvem blir vel ikke glad for å få en liten sånn oppmerksomhet, og påminnelse om at jeg tenker på deg, selv om du er bortreist. Har selv hatt en tidligere samboer som jobbet mye utenlands, og da gjorde jeg det selv, sendte med et kort eller brev eller at han kom hjem til det, om han kom hjem mens jeg var på jobb. Vet at han ble veldig glad for det. Og tror jo det at de fleste blir glad for noe sånt, selv om ikke alle viser det så veldig. Jeg ville gjort det jeg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå