Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Hva gjør dere med dem egentlig? Hadde en ryddeaksjon på loftet hos mine foreldre og tok med meg de gamle minnebøkene fra ungdomsskolen og videregående. Og fy hvor mye pinlig dritt det står inni dem! Blir helt flau jeg, 15 år etter! Vil ikke at noen skal lese, sist av alle foreldrenen mine, ungene mine og mannen. Er jo bare tanker og hendelser fra min ungdom, men det går mye på festing og gutter for å si det sånn. Har lyst til å kaste det hele, i frykt for at jeg skal falle fra og det ender opp med at ungene leser om hvor sprø mamman demmes har vært..på den andre siden er jeg redd for at jeg kommer til å angre hvis den dagen kommer at jeg sittert der som gammel dame å tenker tilbake på den tiden.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Har også ryddeaksjon hos mine foreldre om dagen. Minnebøker o.l fra barneskolen(og det mest uskyldige fra ungd.skole) tar jeg vare på. Skoledagbøker det er skrevet mye rart i, kastes. Det er 20 år siden og det vrir seg i meg når jeg leser mye av det, og det kommer det nok også til å gjøre om 20 år igjen, med andre ord: ingenting jeg føler for å ta vare på lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå