Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Føler meg dum som ikke vet... Barneskole det er snakk om...
Gjest meg mamma? Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Føler meg dum som ikke vet... Barneskole det er snakk om... Tirsdag er helligdag
Gjest Ziva Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Gikk du på skolen 1 mai? Første mai har i alle mine leveår vært fridag. Og jeg har levd noen år Mandag varierer litt fra skole til skole, noen har planlegningsdag og andre ikke.
eaglebeagle Skrevet 29. april 2012 #4 Skrevet 29. april 2012 Det er ingen skole på tirsdag - det er 1. mai. Derimot kan det godt være skole i morgen (det er det hos oss) - men mange skoler har nok lagt inn en planleggingsdag så det blir langhelg. Sjekk skoleruta i kommunen din.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 29. april 2012 #5 Skrevet 29. april 2012 1. mai er en rød dag, så da er skoler og barnehager stengt. Men om det er fri på mandagen også må du finne ut ved å se på skoleruten deres. Her har vi ikke fri, verken barneskolen ungene går på, eller jeg som jobber på ungdomsskole.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #6 Skrevet 29. april 2012 Alle landets skoler er stengt 1.mai. Noen av skolene har planleggingsdag på mandag, det finner du ut ved å sjekke nettsiden til skolen deres, der ligger skoleruten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå