Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 et søskenbarn man ser 1 gang hvert 4 år? Er bedt i konfirmasjon til et søskenbarn som jeg bare har sett få ganger iløpet av hele livet hans...har null kontakt med han og og kommer ikke til å dra i konfirmasjon pga vi er bedti en annen konfirmasjon den dagen... lurer så på hva som er vanlig å gi?tenker 200?:S
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #4 Skrevet 29. april 2012 Om jeg var bedt i selskapet og det var familie ville jeg gitt 400-500 kr, jeg gir 200 til naboungene som jeg ikke er i slekt med og ihvertfall ikke er bedt i selskap til.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #5 Skrevet 29. april 2012 Vi skal i konfirmasjon til søskenbarnet mitt som jeg passet mye da han var liten og har hatt endel kontakt med, nå ser vi ham 2-3 ganger i halvåret, og tenker å gi 300 kr.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #6 Skrevet 29. april 2012 Enig med at 200 er noe man gir naboungene... 2-300 er lite når det er slekt og man i tillegg er invitert. At man ikke kan komme er jo ikke konfirmantens skyld. Ville gitt 500,- ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #7 Skrevet 29. april 2012 hum, ble litt i tvil nå gitt... jeg fikk noen ganger julegaver hos dem, men stoppet helt når jeg ble tenåring..har ikke fått noe fødselsgave til barna våre e.l..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå