mammabella Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 da er gutt nr. 2 på vei og denne gangen er det å finne navn så vanskelig!! har en sønn som heter Brage og lurer fælt på hva man skal kalle nr.2?? har tenkt litt på Aleksander....synes Brede og Tage er fine navn , men blir for likt storebror sitt navn noen fine forslag?
lallala Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Brage er nydelig! Tenker at det er et tøft navn, så lillbror må kanskje få et like tøft? Mine forslag: Tord, Trygve, Loke, Sigurd, Håvard, Bård
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Hva med Tyge da? Samme gate som Tage, men litt annerledes
inimini Skrevet 29. april 2012 #4 Skrevet 29. april 2012 Hva med Brage og Odin Brage og Trym Brage og Erik Brage og Magnus Brage og Aron Brage og Enok Likte du noen av de?
mammabella Skrevet 29. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2012 mange flotte forslag:) har vært innom noen av de selv. Tyge har jeg aldri hørt før, litt spesiellt:) at det skal være så vanskelig å bestemme seg! :/
løvemamma29 Skrevet 29. april 2012 #6 Skrevet 29. april 2012 Brage og Viljar håkon storm heike aron ask
Cornelianelia Skrevet 30. april 2012 #7 Skrevet 30. april 2012 Synes at et norrønt/norsk/nordisk navn passer godt til Brage. Noen forslag: Brage og Vegard Brage og Bjørnar Brage og Vebjørn Brage og Trym Brage og Håvard Brage og Eirik Brage og Birk Brage og Iver Brage og Vemund Brage og Jostein Brage og Eivind Brage og ådne (et av mine favorittnavn) Brage og Sigurd Brage og Sivert
Anonym bruker Skrevet 30. april 2012 #9 Skrevet 30. april 2012 Jeg vet om en Brage som har Vetle til lillebror, men det ville kanskje bli å herme..?
Gjest Antarctica Skrevet 2. mai 2012 #10 Skrevet 2. mai 2012 Jeg vet om en Brage som har Gard til lillebror, men det ville kanskje også bli å herme..?
mammabella Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #11 Skrevet 2. mai 2012 mange fine forslag har tatt en sjefs avgjørelse og valgt navnet Vegard skulle hatt et mellomnavn også, får se...
Cornelianelia Skrevet 3. mai 2012 #12 Skrevet 3. mai 2012 Gratulerer med valget. Vegard er kjempefint og passer flott til Brage.
mammabella Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #13 Skrevet 3. mai 2012 Gratulerer med valget. Vegard er kjempefint og passer flott til Brage. synes jeg også det bare føles rett, mer jeg tenker på navnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå