Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Må bare få ut litt damp!! I går var samboeren min på avslutningsfest for treningssesongen med mat og fyll (studenter). Jeg vet jo at ved akkurat disse anledningene så tar det ofte litt av med alkoholen, han er vanligvis flink til å drikke og kose seg, men ikke mer enn at han kommer seg hjem i fin form. I dag morges kom han derimot valsende inn døren og sovnet sittende på do. Jeg måtte vekke han utallige ganger (han bare sovnet igjen) og da jeg endelig klarte å få ham til å komme seg i s eng måtte han rett opp igjen for å spy. 2 ganger! Nå sover han, men jeg merket at jeg ble så sur på han at jeg bare sto opp (kl.06.30 på en søndag!!) og vasket doen og badet og begynte på resten av husvasken. Flere som opplever å bli så sinte på fulle samboere (el.l.) at man nesten griner? Jeg er ikke langsint, så dette er ikke noe problem for forholdet vårt (om sagt, så skjer dette toppen en gang i året), men jeg tenker bare: "Går det an å være så dum at man drikker Så mye og aldri skal lære????" Sukk...jaja..han angrer vel når han våkner med tidenes hangover stakkar..
☆☆☆ Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Blir så forundret hver gang jeg leser sånne innlegg, når man er forbi tenårene drikker man ikke til man spyr? Jeg hadde dratt ut med barnet (-a), og lagt lapp til mannen at han kan ringe når han har vasket opp etter seg og vi kan komme hjem..
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 slapp av litt. han gjør ikke dette for å være slem mot deg. han var ute også tok det litt av. det kan skje alle. og du sier jo at det ikke skjer ofte. så børst det av deg.
Squirrel79 Skrevet 29. april 2012 #4 Skrevet 29. april 2012 Min sambo var litt sånn før vi fikk førsteman... Men han hadde en opplevelse for 3 1/2 år siden ga han fullstendig skrekken, slik at han har skjerpet seg, og det har ikke skjedd igjen. Han var på julebord med jobben. Ble sykt full og kom valsende hjem i 4-tiden. Jeg våknet litt før han kom hjem og hørte leven i gata (bodde i bygård i Oslo), kikka ut og skjønte etter hvert at det var brann i blokka over gata. Jeg ble helt skjelven, gråt og var fra meg. Forsøkte å ringe sambo uten å få svar. Var 8 mnd på vei med sønnen vår på det tidspunktet. Etter en liten stund kom han valsende hjem, og lurte på om jeg hadde fått med meg hva som skjedde over gata, så gikk han og la seg. Jeg sov ikke etter det. Var helg skjelven av hele opplevelsen og av hans oppførsel. Da han våknet og jeg gråt lurte han på hvorfor. Viste seg at han ikke husket noe av det som hadde skjedd, alle brannbilene og brannen. 7 stykker omkom i brannen. Etter det har han holdt seg til et par øl for å si det sånn...
eliona Skrevet 29. april 2012 #5 Skrevet 29. april 2012 Dere som sier at det nærmest er en bagatell. missunner virkelig tålmodigheten deres!!! Hadde aldri verden vasket opp når han har vært ute for å KOSE SEG/ HA DET GØY, hadde han vært syk hadde det vært noe annet. Nei da får han kose seg med do og gulvvask også!
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #6 Skrevet 29. april 2012 Dere som sier at det nærmest er en bagatell. missunner virkelig tålmodigheten deres!!! Hadde aldri verden vasket opp når han har vært ute for å KOSE SEG/ HA DET GØY, hadde han vært syk hadde det vært noe annet. Nei da får han kose seg med do og gulvvask også! er det en dårlig ting at han har kost seg og hatt det gØy? jeg vet at om jeg hadde vært ute, blitt alt for full og spydd og sovnet. så hadde kjæresten min lØftet meg inn i dusjen og dusjet meg fØr han hadde lagt meg fint i sengen. han skal jo passe på meg. akkura som jeg skal passe på han. og litt takhØyde må man ha. for ingen er perfekte hele tiden. men han hadde mobbet meg for det de neste 5 årene... hehe
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #7 Skrevet 29. april 2012 Hehe, er sikkert litt hormoner også, er 14 uker med førstemann... Jo man skulle tro at man var ferdig med å drikke til man spyr etter man har fylt eeeh...15? Men tror akkurat det problemet ligger i at når det blir så lange fester/opplegg så begynner han på spriten etterhvert og det glemmer han etter x antall øl at ikke funker særlig bra.. Han gikk på samme smellen på samme festen i fjor og hevdet hardnakket at han hadde lært, menmen... Hadde vært på første ultralyd i går så han var nok også litt ekstra gira.. Når det kommer til å vaske opp etter han så må det jo sies at han traff doen hver gang og at jeg er hygienefriiiiik på badet, så jeg desinfiserte nå likavel.. Ekkelt å tenke på å sette seg på et do noen har spydd i (spy er min stooore fobi i verden). Tror det jeg blir sint for er litt det at han er så dum som aldri lærer. Men mest det at jeg jo blir liggende og bekymre meg. Jeg sov i natt, men da jeg hørte nøklene i låsen våknet jeg og når han da ikke kom til sengs så blir jeg jo liggende og lure på om det gr bra med ham, for å å gå og finne ut at han har sovnet på do...osv... Er mest det jeg blir sint for tror jeg... At jeg må gå og bekymre meg og han er så full at han ikke er snakkendes til.. Nå drar jeg på Plantasjen og satser på å få jobbet litt i hagen/solen så kan han bare ligge der og ha vondt i hodet når han våkner =P TS
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #8 Skrevet 29. april 2012 Hehe, er sikkert litt hormoner også, er 14 uker med førstemann... Jo man skulle tro at man var ferdig med å drikke til man spyr etter man har fylt eeeh...15? Men tror akkurat det problemet ligger i at når det blir så lange fester/opplegg så begynner han på spriten etterhvert og det glemmer han etter x antall øl at ikke funker særlig bra.. Han gikk på samme smellen på samme festen i fjor og hevdet hardnakket at han hadde lært, menmen... Hadde vært på første ultralyd i går så han var nok også litt ekstra gira.. Når det kommer til å vaske opp etter han så må det jo sies at han traff doen hver gang og at jeg er hygienefriiiiik på badet, så jeg desinfiserte nå likavel.. Ekkelt å tenke på å sette seg på et do noen har spydd i (spy er min stooore fobi i verden). Tror det jeg blir sint for er litt det at han er så dum som aldri lærer. Men mest det at jeg jo blir liggende og bekymre meg. Jeg sov i natt, men da jeg hørte nøklene i låsen våknet jeg og når han da ikke kom til sengs så blir jeg jo liggende og lure på om det gr bra med ham, for å å gå og finne ut at han har sovnet på do...osv... Er mest det jeg blir sint for tror jeg... At jeg må gå og bekymre meg og han er så full at han ikke er snakkendes til.. Nå drar jeg på Plantasjen og satser på å få jobbet litt i hagen/solen så kan han bare ligge der og ha vondt i hodet når han våkner =P TS det høres ut som en god idee å dra til plantasjen kos deg. og husk på at han kommer til å ha det kjipt nok når han vokner, så det er "straff" nok i seg selv hehe... faren min er 60, og det har hendt et par ganger at jeg har funnet han sovende i gangen etter en tur på byen. han er en flott kar og drikker nesten aldri. men plutselig så går han på en smell... hehe... men det er jo verst for han. for det er ikke noe digg og sove på do/i gangen
eliona Skrevet 29. april 2012 #9 Skrevet 29. april 2012 Det er absolutt ikke noe i veien med å ha det gøy, og for min del kan man ha det gøy hver kveld, men å vaske spy etter han er helt uaktuelt for meg. Jeg har aldri blitt så full etter at jeg fikk barn så forventer ikke at mannen skal vaske etter meg heller.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #10 Skrevet 29. april 2012 Må bare få ut litt damp!! I går var samboeren min på avslutningsfest for treningssesongen med mat og fyll (studenter). Jeg vet jo at ved akkurat disse anledningene så tar det ofte litt av med alkoholen, han er vanligvis flink til å drikke og kose seg, men ikke mer enn at han kommer seg hjem i fin form. I dag morges kom han derimot valsende inn døren og sovnet sittende på do. Jeg måtte vekke han utallige ganger (han bare sovnet igjen) og da jeg endelig klarte å få ham til å komme seg i s eng måtte han rett opp igjen for å spy. 2 ganger! Nå sover han, men jeg merket at jeg ble så sur på han at jeg bare sto opp (kl.06.30 på en søndag!!) og vasket doen og badet og begynte på resten av husvasken. Flere som opplever å bli så sinte på fulle samboere (el.l.) at man nesten griner? Jeg er ikke langsint, så dette er ikke noe problem for forholdet vårt (om sagt, så skjer dette toppen en gang i året), men jeg tenker bare: "Går det an å være så dum at man drikker Så mye og aldri skal lære????" Sukk...jaja..han angrer vel når han våkner med tidenes hangover stakkar.. Skjønner du blir irritert men om det er en gang i året hadde jeg ikke laget noe styr ut av det. Her hadde jeg ikke blitt sint men jeg hadde tatt med barna bort og gitt beskjed om at han kunne ringe meg når han hadde vasket badet etter seg, eventuelt gitt beskjed at vi var hjemme senest xx og da fikk badet være renvasket. Jeg kan godt vaske spy og gris etter en voksen mann om det er fordi han er syk, men om det er selvpålagt sykdom som fyll da gjør jeg det ikke. Ikke gir jeg større sympati om det blir klaging på kvalme, vondt i hodet , sliten også videre heller. Når amn utsetter seg selv for slikt så er det ikke synd på en. Er det sykdom derimot kan jeg godt stille opp som sykepasser og høre på klaging
Gjest Mentha & Junior Skrevet 29. april 2012 #11 Skrevet 29. april 2012 Mannen er ute så sjelden her, og han drikker seg sjelden full, så jeg synes det bare er kos å pusle litt ekstra rundt han om han er gruffen på morgenen. Vet jeg setter så stor pris på det om det er jeg som har vært ute, og døra svinger jo begge veier Det har vel bare vært to ganger siden vi ble sammen at han har blitt skikkelig dritings så jeg skal vel ikke snakke så høyt. Derimot har jeg gått på en smell et par ganger selv, rett etter ammeslutt, og etter en tørrperiode på over en måned overvurderte jeg min toleranse for alkohol Da var det godt å få litt sympati fra mannen om morgenen, et glass kald cola og at han tok seg av junior
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #12 Skrevet 29. april 2012 hehe... når en av oss har vært ute, så vekker den andre personen med cola og repareringssex. det er "avtalen" her. livet blir så mye bedre om man bare er litt hyggelige med hverandre. og ingen ting er bedre en å våkne opp. fyllesyk og jævelig, av at den du er glad i kommer inn med cola og kysser deg og vekker deg sakte med sex. det man gir, det får man
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #13 Skrevet 29. april 2012 Har opplevd at samboer har spydd en gang i løpet av alle årene vi har vært sammen. Men da drakk han altfor mye sprit noe han ikke tåler...hehe... så det var ikke uventet. Da spydde han utover hele badet og soverommet en kveld jeg hadde arrangert bursdagsfest for ei venninne av meg her hjemme hos oss. Kjipt!! Jeg vasket alt og ble dritsur der og da, men ler av det idag. Men det er fordi det hadde aldri skjedd før og det har ikke skjedd siden.
Gjest Heartbroken Skrevet 29. april 2012 #14 Skrevet 29. april 2012 At en voksen mann to år på rad har blitt så full at han kaster opp i toalettet er vel knapt noen krise Jeg skjønner irritasjonen og at man får dårlig søvn selv når man blir bekymret, men jeg oppfatter bare at HI er en smule irritert og ikke legger mer drama i det. Han har det nok verst selv i dag, med bonanger og skikkelig fyllesyke så han trenger nok ikke mere "straff" enn det. Man kommer langt med å være litt raus...
Matrosen og Meg:) Skrevet 29. april 2012 #15 Skrevet 29. april 2012 Mannen her har også kommet hjem noen ganger hvor han har fått noen glass av diverse for mye. Før vi fikk barn så brydde jeg meg ikke noe særlig om det. Men når han skulle på fest når lille var 3 uker gammel og kommer hjem, spyr ned stellebordet som sto ved siden av toalettet, alt som er rundt toalettet og kommer snikene inn på rommet for å sove der hvor jeg og den lille sover. Da eksploderte jeg. Han fikk ganske klar beskjed om å komme seg til helvette ut av soverommet, kastet dyna og puta etter han og fant han noen timer senere sovene i gangen utenfor rommet. Sofaen klarte han tydeligvis ikke å finne. årsaken til at jeg da ble irritert var at jeg måtte jo ordne og vaske stellebordet, det måtte jeg jo bruke før han hadde noen sjangs til å klare å rengjøre det igjen. Og når jeg akkurat har lagt meg, skulle den lille ammes. Det ble litt søvn, og mye frustrasjon den natta. Når han våknet så vasket han resten av badet, sa unnskyld 100 ganger, og skammet seg rimelig. Vi har en regel i hus, fyllesyke er ingen sykdom. Har man vært på fylla, så vet man at det ikke er noe sympati å hente dagen derpå, og man trenger heller ikke å ligge å dra seg på sofaen hele dagen og klage. Han har aldri kommet hjem sånn igjen. Og gjør han det, så tror jeg ikke han prøver å nærme seg senga engang. Det skjer nok alle, selv etter man har fylt 15 år. Irriterende der og da, ja, men så går det fort over også, ihvertfall her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå