Musemorbr / Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 God håper jeg! Hvis ikke er det bare en ting å gjøre: Hold ut, det ordner seg. Og snart er det sommer. Sitter her og tenker på den gang jeg trodde ingenting kom til å bli bra igjen. Nå er lykken større enn størst. Ønsker alle en fin søndag.
Magehus Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Takk. Den er god. Nydelig vær. Hjemme med mine to småtroll. Skal snart ut - gå tur, tegne med kritt og spise is. I kveld kommer pappaen hjem igjen :-) Livet er herlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå