Gå til innhold

smugspiser han? blir jeg lurt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

altså kjæresten min spiser nesten ingen ting. han spiser langt mindre en meg, og jeg spiser ganske lite.

 

men han er stor. veldig stor. og jeg forstår ikke hvordan han kan være så stor, når han spiser så lite. ikke drikker han noe serlig alkohol heller.

 

går det an å være overvektig og spise veldig lite?

 

eller spiser han bak ryggen min?

 

 

jeg vet at han føler seg stor, men jeg sier jo til han at jeg liker han som han er. så jeg forstår ikke hvorfor han skulle smugspist heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antagelig spiser han i smug.

 

Veldig mange som er store skammer seg og synes ikke noe om at andre skal se på at de spiser, mange spiser veldig lite sammen med andre for så å overspise så fort de blir alene.

 

Husker den ene damen som var med i Slankekrigen på TV (den norske utgaven), hun hadde mann og barn men spiste nesten ingenting sammen med dem. Hun hadde poser med bamsemums gjemt på vaskerommet, store sjokoladeplater i kommoden på soverommet, poser med boller og kjeks gjemt vekk bakerst i et skap både her og der. Hun sneik seg unna og spiste i smug flere ganger om dagen enn hun hadde tall på..

 

Jeg er også litt stor, ikke veldig, men veier 10-15 kg for mye. De kiloene har jeg ikke spist på meg i selskap med andre, de har jeg spist når jeg er alene.

Skrevet

Vet du, jeg er en av de som er overvektige her inne. Jeg spiser veldig lite, så det er fult mulig at han ikke spiser i smug. Nå skal det sies at jeg ikke trener heller da;) Så det kan være derfor jeg ikke går ned i vekt *kremt

Skrevet

Vet du, jeg er en av de som er overvektige her inne. Jeg spiser veldig lite, så det er fult mulig at han ikke spiser i smug. Nå skal det sies at jeg ikke trener heller da;) Så det kan være derfor jeg ikke går ned i vekt *kremt

 

han trener heller ikke, sånn bortsett fra når vi har sex da :P om det går som trening :P

 

hva kan jeg gjøre for at han skal føle seg bedre med seg selv? få han til å forstå at jeg liker han akkurat sånn han er? jeg sier det jo til han. men jeg tror ikke at han tror helt på det.

Skrevet

Antagelig spiser han i smug.

 

Veldig mange som er store skammer seg og synes ikke noe om at andre skal se på at de spiser, mange spiser veldig lite sammen med andre for så å overspise så fort de blir alene.

 

Husker den ene damen som var med i Slankekrigen på TV (den norske utgaven), hun hadde mann og barn men spiste nesten ingenting sammen med dem. Hun hadde poser med bamsemums gjemt på vaskerommet, store sjokoladeplater i kommoden på soverommet, poser med boller og kjeks gjemt vekk bakerst i et skap både her og der. Hun sneik seg unna og spiste i smug flere ganger om dagen enn hun hadde tall på..

 

Jeg er også litt stor, ikke veldig, men veier 10-15 kg for mye. De kiloene har jeg ikke spist på meg i selskap med andre, de har jeg spist når jeg er alene.

 

men om han spiser i smug. så må det være fordi han føler seg dårlig / at han gjør noe feil. hva kan jeg gjøre, for at han skal ha det bedre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...