Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #1 Skrevet 29. april 2012 Mini går på en 2-4 års avdeling, hvor de er delt inn de minste i en gruppe og de største i en annen.Han vil bare ha gutta på sin gruppe i selskapet, de blir da 5stk. Da vil jeg jo utelate andre gutter på samme årskull, men de er på en annen gruppe og leker ikke sammen mye i bhg, og jeg vil utelate jentene på samme gruppe, men inviterer jo ingen av jentene på avdelingen. Men er ikke dette greit da? Vil bare høre deres reaksjoner på dette, for jeg tenkte ikke over det før jeg leste en annen tråd om barnebursdager her inne..
Gjest Ziva Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Her ber vi bare jentene på avd til søta, pluss noen venninner som ikke går i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Personlig ville jeg invitert alle jentene eller alle guttene på samme avdeling. Ok slik som du gjør det, men jeg ville ikke sendt ut innbydelsene i barnehagen
Love my kidz Skrevet 29. april 2012 #4 Skrevet 29. april 2012 Jeg mener absolutt at det er greit med disse fem guttene HI. Hadde du utelatt èn av disse fem hadde det vært urettferdig, men du inviterer jo alle guttene på denne avdelingen. Lykke til med barnebursdag
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #5 Skrevet 29. april 2012 Jeg mener absolutt at det er greit med disse fem guttene HI. Hadde du utelatt èn av disse fem hadde det vært urettferdig, men du inviterer jo alle guttene på denne avdelingen. Lykke til med barnebursdag Hun skriver at hun IKKE skal invitere alle guttene på avdelingen, men kun guttene som er på sønnens gruppe. Enig med hun som skriver at du ikke bør dele ut innbyd. i barnehagen
Gjest Ziva Skrevet 29. april 2012 #6 Skrevet 29. april 2012 Jeg synes HI må komme klarere frem med skillet på grupper og avd. Som jeg skjønner det så skal hun be alle guttene på samme avd, men ikke guttene som er på samme gruppe på tvers av avd. Da er det absolutt ikke noe problem å levere innbydelser i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #7 Skrevet 29. april 2012 Jeg ser ikke problemet med å bare invitere disse fem guttene, hvis det der slik at de ikke leker noe særlig på tvers av gruppene. Høres ut som en rolig og fin bursdag, og det blir ofte hyggeligere for alle enn en hel drøss av barn. Men enig i at invitasjonene kanskje ikke bør deles ut i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #8 Skrevet 29. april 2012 Helt ok, men del ikke ut kortene i barnehagen nei, send de i posten , veldig stas å få brev altså !
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 29. april 2012 #9 Skrevet 29. april 2012 Hvor mange gutter er det på den andre gruppen da? Er det bare 2-3 stk synes jeg du burde invitere de også
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #10 Skrevet 29. april 2012 Altså, avdelingen er delt inn i 2 grupper med egne rom hvor 2-3 åringene er en gruppe og 3-4 åringene en gruppe, med gutter og jenter på begge grupper Jeg tror de er 9 barn på hver gruppe, 5 gutter på min sønns gruppe og 4 gutter på den andre. Barna på disse grupper leker, i frilek, veldig lite sammen på tvers av gruppene, og jenten og guttene holder seg stort sett for seg selv i "jente og guttelek". Jeg føler som sagt at det burde være greit å invitere bare gutta på min sønns gruppe, men ser at noen er uenige, og tar det til etteretning HI
Gjest Filifjonka Skrevet 29. april 2012 #11 Skrevet 29. april 2012 Etter å ha lest tråd etter tråd her inne om hva voksne folk blir såret over, tenker jeg at man skal være uhyre forsiktig med å utelate små barn. Voksne mennesker synes det er sårt å ikke bli invitert med på sosiale arrangementer på jobben når de er i permisjon. Voksne synes det er sårt å bli bedt i vennefest etter bryllupet i stedet for selve bryllupet. Unger derimot skal tåle og godta. Jeg mener at argumentet "de leker så lite sammen" ikke holder. Det er snakk om to-tre timer en gang i året. Inviter alle, og vær stolt av deg selv for at du gjør noe posititvt for miljøet på denne avdelingen.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #12 Skrevet 29. april 2012 så lenge det er en logisk forklaring på indelingen så ser jeg ikke problemet. alle gutter på 4-5 år. alle gutter og jenter på 4-5 år. alle guttene på avdelingen. alle jentene på avdelingen osv. det viktige er at de voksene skal kunne gi barna en logisk forklaring på hvorfor de ikke er bedt.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #13 Skrevet 29. april 2012 Du kan fint kun be de du har planlagt å be:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå