bobbelfru Skrevet 29. april 2012 #2 Skrevet 29. april 2012 Rå mat div myk oster er det jeg kommer på i farten.
Lille- MO Skrevet 29. april 2012 #3 Skrevet 29. april 2012 Ja, all rå mat, upasteuriserte prudukter, og en del fisk(når fisken var på over 1 kg)
eviglykke Skrevet 29. april 2012 #4 Skrevet 29. april 2012 Har glemt ut det meste nå... Matportalen.no og google kan hjelpe bedre enn hysteriske gravide Det har jeg erfart!
Lille- MO Skrevet 29. april 2012 #5 Skrevet 29. april 2012 Har glemt ut det meste nå... Matportalen.no og google kan hjelpe bedre enn hysteriske gravide Det har jeg erfart! vet ikke hvem du siktet til nå, om det var en av oss som alt har svart eller generelt. men jeg er hverken gravid eller hysterisk, og mine råd kommer fra matportalens- "Lev sunt i svangerskapet"
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #6 Skrevet 29. april 2012 Ja, all rå mat, upasteuriserte prudukter, og en del fisk(når fisken var på over 1 kg) men ikke laks...
eviglykke Skrevet 30. april 2012 #7 Skrevet 30. april 2012 Har glemt ut det meste nå... Matportalen.no og google kan hjelpe bedre enn hysteriske gravide Det har jeg erfart! vet ikke hvem du siktet til nå, om det var en av oss som alt har svart eller generelt. men jeg er hverken gravid eller hysterisk, og mine råd kommer fra matportalens- "Lev sunt i svangerskapet" Siktet ikke til noen på dette innlegget,mer generelt... Det finnes unektelig mange hysterikere her på BIM. Noen tror babyen vil dø av en skive kokt skinke... Derfor er rådet likt som ditt
Lille- MO Skrevet 30. april 2012 #8 Skrevet 30. april 2012 Ja jeg ser den, hørte mye rart når jeg gikk gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå