Gå til innhold

Selvangivelses-tourettes

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Helvetes jævla pikkangivelsehelvete.

Takk for oppmerksomheten.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Oh yes! Hater å angi meg selv til myndighetene hvert år. Tvangshandlinger følger.

Gjest sug lut
Skrevet

Det er et satans papirhelvete og jeg får kortslutninger av å sitte med sånt jævlade pirkfitteri. Derfor gjøres det alltid i siste liten selvsagt. Ergo en kjipere søndagsmorgen enn vær og andre forhold skulle tilsi. Men nå mangler kun å huske to ting: få ungen til å skrive under på sin angivelse, og få posta dem. TROR nå jeg har endra, retta og fiksa det meste men hei, hvem veit, de har tross alt ikke engang klart å sette inn fradraget for barnepass eller rett skatteklasse (så ja, det kan bli hyggelig i andre enden) og litt annet sånn smått og godt. Hva annet er utelatt eller feil da, tro? I øyeblikket kjennes det ut som ikke NOEN sum tilbake på skatten kan oppveie hvor jævlig jeg hater å gjøre det, men det går heldigvis over... nå skal jeg ut i skogen opp i trærne - eller rettere sagt til havet, til havet - søndagstur avtalt på Bygdøy og det blir deilig, sjøen om våren er nesten bedre enn om sommeren til og med, for sånne skaunisser som meg er det rent eksotisk. Ha en god dag og fortell gjerne hva som regnes som tvangshandlinger hos fjøstøser (jeg synes det er så fint ord:D )

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Dette minner langt mer om Eder-og galle-tourettes. Det er et nyoppdaget syndrom som ofte rammer mennesker på denne tiden av året. Anbefalt medisinering: En lang tur i frisk luft, sex eller et melkeglass med whiskey.

God tur!

Skrevet

Jeg satt i går kveld. Er så godt å bli ferdig :D går et par tusen i minus da, menmen. Kunne vært verre! Snedig at man kan legge ved vedlegg via nett, så man slipper å knote med papirer.

Vet jeg har gjort alt rett, men bekymrer emg for å ha glemt noe alikavel:P

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Tvangshandlingene består stort sett i store mengder sjokolade, rytmisk trøkka innpå med annehver hånd, vekslet med krampegråt i en liten hule under skrivebordet, som igjen går over i bannskap som kunne fått håret til den tøffeste prest til å visne og falle av. Heldigvis ingenting som går utover fjøs og dets beboere annet enn at fjøstøsa kanskje vagger litt mer enn normalt med sjokoladeslagside (er det i det hele tatt et ord??).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...