Gå til innhold

Hater disse hormonene :P


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg til hormonene kommer i normal gjenge igjen. Har hatt en forferdelig kveld pga de. Har alltid vært litt sjalu av meg på jenter jeg er usikre på(jenter som er int i typen) da jeg har opplevd mye utroskap med andre partnere og meg selv da jeg var yngre.

Har vært ute med typen, en felles venninne og en kompis.

Jenta er ei jeg vet jeg bør stole på men av en eller annen grunn får jeg det ikke til. Vi var veldig uvenner en periode og mye ble gjordt som kanskje kunne gjordt det slik at vi ikke "burde" være venner nå i dag, samtidig som at hun har en for historie med å ha sex med typene til venninnene.

Vet ikke hvor ofte dette har skjedd, hvor lenge det er siden og hva soim var grunnen men har liksom brent seg fast. Nå er de på nach disse 3 mens jeg dro hjem...

 

De alle var veldig full og mye rart skjer jo i fylla, samtidi som at jeg er redd han skal gjøre noe dumt da jeg er ganske vansklig å ha med å gjøre for tiden pga hormonene. Er skjeldent sur og slike ting men nå blir jeg fort irritert og lei meg. Har i tilegg mistet mye av lysten på sex. En av de største "feilene" som får utroskap til å oppstå.

Er kanskje paranoid og dårlig venninne / kjæreste som tenker disse tankene. Lurer bare med dette på om noen kjenner seg igjen, og hvordan løste dere problemet.

Jeg ønsker ikke ha det slik i 5 mnd til...

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...