Gå til innhold

Burde jeg gå til legen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har masse småsår nedover beina, er også veldig rød, det brenner på en måte.

har også et blåmerke der, som bare kommer av seg selv.

trur jeg har dårlig blodomløp eller no.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hvorfor det? Du merker nok når foten ramler av. DA kan du vurdere om du bør få en lege til å se på den...

Skrevet

hadde håpet på et seriøst svar her..

er det noe jeg kan gjøre selv for å forbedre blodsirkulasjonen eller no?

har titta litt på google å, men skjønner ikke en dritt.

hi

Skrevet

Useriøse innlegg fortjener useriøse svar :)

 

Selvsagt bør du gå til lege med symptomene du beskriver! Trodde nesten det var innlysende?

 

å drive selv-diagnostisering er sjeldent lurt...

 

Ring legen på mandag du!

Skrevet

men jeg føler at jeg går inn og ut av det legekontoret hver bidige uke.

syns det er flaut om jeg ringer dit igjen...

hi

Skrevet

men jeg føler at jeg går inn og ut av det legekontoret hver bidige uke.

syns det er flaut om jeg ringer dit igjen...

hi

 

Hva er det du går til legen med ellers da? Hvor lenge har du hatt problemer med bena?

 

Om du har så dårlig blodomløp at bena får sår, vil jeg tro at det er ganske alvorlig, og du bør absolutt gå til legen uansett hvor ofte du har vært der!

 

Jeg hadde problemer med hovne ben, og ble rådet til å gå mye og bruke støttestrømper, men jeg var langt fra å få sår og den brennende følelsen. Dette må du få sjekket ut!

Skrevet

men jeg føler at jeg går inn og ut av det legekontoret hver bidige uke.

syns det er flaut om jeg ringer dit igjen...

hi

 

Hva er det du går til legen med ellers da? Hvor lenge har du hatt problemer med bena?

 

Om du har så dårlig blodomløp at bena får sår, vil jeg tro at det er ganske alvorlig, og du bør absolutt gå til legen uansett hvor ofte du har vært der!

 

Jeg hadde problemer med hovne ben, og ble rådet til å gå mye og bruke støttestrømper, men jeg var langt fra å få sår og den brennende følelsen. Dette må du få sjekket ut!

det jeg pleier å gå til legene med, er eksem. men jeg ser på de såra her at det ikke er eksem. det går ikke bort om jeg bruker eksemkremen...

jeg klør som faen på beina å.

hi

Skrevet

Kanskje du har blitt bitt av veggdyr?

Skrevet

Det kan jo også være bitt etter sengelus eller lopper.

Er såvanskelig for oss å vite hva det er, men jeg er tilhenger av en gang til legen for mye er bedre enn ikke å få behandlet noe som evt kan være farlig.

 

Legen er utdannet til å finne ut hva som feiler oss mennesker det er det fleste som sitter her inne ikke.

Gå til legen du.

 

Hilsen en som også er hos legen ofte pga hypokonderiske følelser siden alvorlig sykdom

Skrevet

Kanskje du har blitt bitt av veggdyr?

det er ikke sånne sår, men det ser ut som jeg har vært borti noen kvister liksom. sånne sår er det, det bare kommer av seg selv.

hi

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Oi, er jo det samme som samboeren sliter med dette! Virker hvertfall sånn fra det du skriver, men han har det over hele kroppen. Vært hos leger, innlagt på sykehus og hos hudspesialister, pågått i 2 år nå, og de vet enda ikke hva det er..

Skrevet

er ikke sopp som har spredd seg da?? er det mellom beina?

 

fikk sår nedover begge låra av sopp jeg hadde i skjeden... gikk bort med canesten :)

Skrevet

er ikke sopp som har spredd seg da?? er det mellom beina?

 

fikk sår nedover begge låra av sopp jeg hadde i skjeden... gikk bort med canesten smile.png

det er mest på sida av beina liksom. litt foran på beina å :)

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...