Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Ei venninne av meg har en gutt på samme alder som mi jente(5 år). Jenta mi har veldig lyst at denne gutten skal overnatte. Er det sært av meg å spørre om dette?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 Det som er sært er at du spør om det er sært. Det er sært det.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 Er vel normalt det? Hadde gutter på overnattingsbesøk når jeg var liten.. Riktignok søskenbarn og tremenning da.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #5 Skrevet 28. april 2012 Det som er sært er at du spør om det er sært. Det er sært det. Hehe, glemte av helt til nå hvilket forum jeg postet det på Det jeg mener med sært er om det kanskje er tidlig? Han er nettopp fylt 5 år og redd hun skal føle seg tvunget til å si ja.
cheni Skrevet 28. april 2012 #6 Skrevet 28. april 2012 Det er ikke rart å spørre, min 6.åring har ikke sovet borte hos kompiser\venninner enda, men de to eldste hadde overnatting tidlig nettopp pga vi var venninner med barn på samme alder. Skulle det bli problem så er det jo bare å hente han
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #7 Skrevet 28. april 2012 Det er ikke rart å spørre, min 6.åring har ikke sovet borte hos kompiser\venninner enda, men de to eldste hadde overnatting tidlig nettopp pga vi var venninner med barn på samme alder. Skulle det bli problem så er det jo bare å hente han Takk for svar:) Tar nok å spør. Han har ligget borte hos andre kompiser men det er i nabogaten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå