Gå til innhold

Runde dager.. (samme som på anonymforumet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva forventer dere av oppmerksomhet av deres kjæreste/samboer/ektemann når dere fyller 30 eller 40 og har hus og barn sammen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg fylte 30 fikk jeg en diamantring i hvitt gull og det ble jeg kjempeglad for, en varig ting som for alltid vil minne meg om han og den runde dagen.

Nå nærmer jeg meg 40 og er ganske sikker på at gaven blir en kjærestetur for to, og det er akkurat det jeg ønsker meg etter å ha fått fire barn på rappen og det går flere år mellom hver gang vi har barnevakt på alle sammen samtidig.

Jeg forventer ikke så mye annet enn at han husker på meg jeg da, og det gjør han alltid. Han er flink til det :)

Skrevet

Da jeg ble førti fikk jeg ikke en jævla blomst engang! Forventet dét i det minste.

Skrevet

Han spurte hva jeg ønsket meg - jeg svarte - og fikk det

Skrevet

Fikk ny iphone da jeg ble 30. Bortsett fra at jeg fikk den tre uker etter bursdagen, fordi han var "litt" treg med å bestille (jeg måtte liksom godkjenne den siden den da den ikke kunne byttes, og han spurte to dager før bursdagen om jeg ville ha den...).

På selve dagen fikk jeg faktisk ingenting! Må innrømme jeg var passelig skuffet selv om jeg hadde sett den komme (iom jeg visste at gaven var "underveis i posten"). Heldigvis kom broren og svigerinna innom og redda dagen min med kake og blomst. :)

Nå er det to uker til jeg blir 31, så venter i spenning, men forventer ingenting.

Skrevet

Jeg blir 30 i år og forventer ingenting. Dessverre. Kan jo forvente meg en fin gave, en omtenksom gave, men jeg kjenner han og vet at det er flaks om jeg får noe. Kanskje får jeg penger til å kjøpe noe.

Skrevet

Blir 30 om en måned.

Han spute hva jeg ønska meg i går, og jeg svarte at jeg ønska meg en fest. Blir spennede å se hva han gjør ut av det. Nå fortjener jeg vel ikke stort siden jeg glemte hans bursdag i februar....

Skrevet

Jeg sa at jeg ønsket meg en liten baby til da jeg nærmet meg 30..........og det fikk jeg! :)

Men fikk også blomster, godteri og gavekort!

Kan kjøpe det jeg trenger og vil ha selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...