Mari på landet Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Skal reise til en by der jeg kan få tatt 3D, men er redd det er for tidlig for godt resultat.uke 21. Noen som vet eller har erfaringer?
TurboJenny87 Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 Barnet får ikke underhudsfett før rundt uke 22. Så i uke 21 vil nok barnet se ganske magert og "alienaktig" ut på 3D. Det anbefales å ta 3D rundt 26-32. Men det er klart du kan jo se, men ikke bli overrasket om barnet ikke likner når det kommer ut
Gullunger Skrevet 28. april 2012 #3 Skrevet 28. april 2012 Jeg har vært hos en spesialist i fostermedisin. Der anbefalte de å ta det fra uke 28-34. Jeg hadde i uke 28, og det ble kjempefine bilder/videosnytter! Mannen min var den som først sa at hun lignet på en av storebrødrene (og jeg tenkte det samme!!). Hun så ut som en "ferdig liten baby", og du så helt klart tydelige ansiktstrekk. Helt fantastisk!!! Vet ikke hvordan det er i uke 21. Det er i hvert fall en utrolig fantastisk opplevelse, så har du ikke mulighet til å ta det senere, ville jeg tatt det uansett!! Lykke til!
Dyne&Pute Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 Vi fikk 3D på ordinær ul.. Var en fiks ferdig baby vi fikk se Dette var i uke 18 da. Men om man skal betale for det, så ville jeg ventet til anbefalt tid å ta 3D. Men som sagt, vi har nydelige bilder fra vår lille
Mari på landet Skrevet 29. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2012 Takk for svar. Må tenke på det, ikke sikkert jeg får mulighet senere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå