Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 ...skal male to barnerom som ligger rett ved siden av hverandre (og hvor dørene mest står oppe). Et jenterom (4 år) og et gutterom (2åring). Gangen utenfor er hvit. Forslag til fine farger som matcher hverandre? Gjerne ikke typisk rosa og blått, i såfall må de være litt duse. Men kunne tenkt meg litt mer nøytrale farger også, uten at det blir for mørkt eller voksent. Huset har litt landling/maritim stil ellers! -skal ikke være lett! Noen som holder på å male selv og har gode forslag?
<3D<3 Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 Har akkurat pusset opp vårt soverom. Malt det i en veldig fin blåfarge, gustaviansk blå. Skal pusse opp rommet til gutten vår nå, han er 4. Vurderer å ha hvite vegger og en med samme blåfarge som på vårt soverom. Er så fornøyd med den!
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 28. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2012 Har faktisk vurdert den til gutterommet selv! Vi har skyggeblå på vårt soverom, litt mørkere farge - er fornøyd m den til oss. Men vil som sagt ha to farger som matcher hverandre... Hvilken "jentefarge" passer til gustaviansk blå da? Ser på Macchiato, men lurer på om den kan se litt "møkkete" ut..?
Gjøkeredet③ Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 Den er kanskje litt "voksen" men jeg holder på å male en vegg på gutterommet i fargen "hvit lin". Syntes alt liksom går til den fargen, og kombinasjonen med denne fargen og blått interiør (sengetøy, puter, pledd ol) ble veldig søt. Syntes jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå