Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Til nå har vi brukt de fra Avent som blir solgt på butikkene, med sånn hvit tupp på. Men der står jo fra 6mndr, gjør det noe?? Hvilke bruker dere? Og hvor ofte bytter dere?
Isola&Lille+julegave Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 Bruker MAM fra butikken. Prøvde en million forskjellig da hun var ny, og disse var desidert favoritt. Hun får de det står 6+ på (er 16 mnd). Har ikke hatt behov for å bytte ut noen ennå. Lett gjennomtrekk i samlingen, da vi mister en her og der støtt og stadig.... Koker de ca 1 gang i uka.
Babyønske �� Skrevet 28. april 2012 #3 Skrevet 28. april 2012 Mam til begge ungene. Eldste har slutta nå da, men de var de han brukte. Mam har vel bare de fra 0-6 mnd og fra 6 mnd (og kanskje prematur/nyfødt?). Har ikke noen oversikt over hvor ofte de skiftes ut. Har stort sett 4-6 stk som det byttes på, som oftest mistes og erstattes de med ny med jevne mellomrom. Så sjelden jeg kjøper nye bare for å bytte de ut.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 MAM smukker er det vi har ja. Ikke avent. Er vel et halvt år siden nå jeg byttet ut noen smukker, derfor jeg lurte litt ja. Men de er ikke slitt eller noe. Sjekker de hver uke og koker. Har vel ca 20 stk som ruleres bra på og enkelte er kun bhg smukker, merket med navn. Bruker mest smukk v kveldskos og soving, og bilkjøring. Så det blir ikke sååå mye tutt.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #5 Skrevet 29. april 2012 Bruker også bare mam sine her , har de 6mnd+ air ! Bytter de bare ut når de er slitt er mini har bitt hull på de, har aldri kokt dem,er jo ikke nødvendig. Har også ca 15-20 smokker rundt omkring, noen i bil,noen i senga,noen i bhg,noen i stua og noen i veska.......... Det som er at silikonsmokker er lettere å bite hull på, så det er lurt å sjekke. Latex er slutt på, men de holdt lenger da barna fikk tenner
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #6 Skrevet 29. april 2012 Bruker også bare mam sine her , har de 6mnd+ air ! Bytter de bare ut når de er slitt er mini har bitt hull på de, har aldri kokt dem,er jo ikke nødvendig. Har også ca 15-20 smokker rundt omkring, noen i bil,noen i senga,noen i bhg,noen i stua og noen i veska.......... Det som er at silikonsmokker er lettere å bite hull på, så det er lurt å sjekke. Latex er slutt på, men de holdt lenger da barna fikk tenner Jeg synes ikke det høres bra ut å vente med å bytte smokkker til du faktisk oppdager hull i dem. Plutselig kan du oppdage det litt for sent.. Ikke meningen å krangle, men ble litt bekymra her..
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #7 Skrevet 29. april 2012 Bruker også bare mam sine her , har de 6mnd+ air ! Bytter de bare ut når de er slitt er mini har bitt hull på de, har aldri kokt dem,er jo ikke nødvendig. Har også ca 15-20 smokker rundt omkring, noen i bil,noen i senga,noen i bhg,noen i stua og noen i veska.......... Det som er at silikonsmokker er lettere å bite hull på, så det er lurt å sjekke. Latex er slutt på, men de holdt lenger da barna fikk tenner Jeg synes ikke det høres bra ut å vente med å bytte smokkker til du faktisk oppdager hull i dem. Plutselig kan du oppdage det litt for sent.. Ikke meningen å krangle, men ble litt bekymra her.. Enig i det,men jeg sjekker smokkene automatisk hver gang før jeg putter dem inn i munnen til barnet! Men er ikke nødvendig å skiftes ut hele tiden, men tenk litt mer etter når barnet har fått tenner
Anonym bruker Skrevet 29. april 2012 #8 Skrevet 29. april 2012 Jeg bytter før det går hull på smokkene. Når jeg kjenner etter før jeg koker de, og det er kommet bitemerke på smokken, som et slags hakk, da kaster jeg de Mannen mener vi kan bruke de litt til, men nei du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå