Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #1 Skrevet 28. april 2012 Hun er 18 måneder.Vanligvis legger hun seg uten problemer, og hvis det er noe som plager henne så blir det som regel litt grining, sutring osv.. Men i kveld så er hun liksom helt apatisk (i mangel av et bedre ord). Sover ikke, men bare ligger i senga og ser på oss når vi kommer inn. Ber om vann hver gang vi er innom.. Kviknet litt til når vi tok henne opp for å skifte bleie.. La henne tilbake i senga, og nå ligger hun bare der, stirrer i taket og koser med bamsen sin.. Har ikke feber, har spist godt og vært i godt humør hele dagen.. Spør henne om hun har 'au', og da rist hun på hodet (hun pleier å være ganske flink til å svare ja hvis hun har det..) Vanskelig å forklare - men hun er rett og slett ikke helt seg selv, og da blir mamma litt bekymret vet du Vet at det egentlig er umulig å gi noen råd når forklaringen er så diffus, men det ere vel verdt et forsøk..
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #2 Skrevet 28. april 2012 Den suppa bør du vise fram til Guiness rekordbok! :-D
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #3 Skrevet 28. april 2012 Haha.. Regner med alle skjønte at det mangler en bokstav.. HI
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #4 Skrevet 28. april 2012 Vår 2åring var sånn i hele går. Han virket trøtt på morgenen, men det er han av og til, så jeg leverte han i barnehagen. Vanligvis våkner han raskt når vi kommer dit, men i går var han like slapp der og bare lå på gulvet, så jeg hentet han igjen ganske raskt. Resten av dagen bare lå han stille og gikk knapt i det hele tatt, men han sov ikke noe mer enn normalt. I dag var han i vanlig form igjen. Jeg vet det er flere som har vært sånn i det siste, så det er vel et eller annet som går...
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #5 Skrevet 28. april 2012 Den suppa bør du vise fram til Guiness rekordbok! :-D Hehehe, nå lo jeg godt.. ikke hi
2 hjertegull :) Skrevet 28. april 2012 #6 Skrevet 28. april 2012 Hmm, det kan jo være at hun bare koser seg.. Men jeg ville også blitt bekymret, bare fordi det rett og slett er ukjent oppførsel.. Vet ikke helt hva jeg skal råde deg til. Så velger jeg å la være å komme med noen råd. Bare følg godt med på henne
I scream for icecream! Skrevet 28. april 2012 #7 Skrevet 28. april 2012 Hahaha, jeg lo godt nå! Fin skrivefeil. MEN min 2åring er likedan. Han legger seg som regel uten problemer, og sovner stort sett raskt, men noen ganger har jeg gått inn for å sjekke på ham, faktisk opptil to timer etter legging, og da ligger han der våken, helt stille. Titter opp i taket, og jeg har blitt kjempeoverrasket, for jeg trodde jo han sov! Jeg tror rett og slett de bare ligger og koser seg, jeg. Han er forøvrig sånn om morgenene også, kan ligge og synge for seg selv lenge. Du kan jo holde litt øye med henne i natt da, bare for å være sikker. Men så lenge hun ber om drikke, tenker jeg at hun er "klar".
Anonym bruker Skrevet 28. april 2012 #8 Skrevet 28. april 2012 Men det er liksom ikke at hun ligger der og koser seg.. For det kan hun gjøre rett som det er, både om morgenen og kvelden.. Da ligger n og synger og prater med seg selv og leker med bamsen sin.. Men det er akkurat som m hun er slapp og trøtt, men ikke vil sove.. Nå har hun drukket en hel kopp med vann.. Hun som aldri noensinne har bedt om vann på kvelden før.. Fatter ingenting jeg.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå